Hjælp er gået i selsving

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

495 visninger
5 svar
0 synes godt om
28. april 2010

Becks

Jeg skal lave en kage til jobbet på lørdag.

Men er lige gået i total selsving her

Jeg havde tænkt mig at lave pynten idag - kan man det?

MMF´en der skal over kagen, skal den også laves idag, bliver den ikke hård hvis jeg gør det idag?

Jeg laver kagen af købe choko bunde, tobleronecreme og hindbærmousse, hvornår skal jeg lave det og lægge den sammen, den skal vel nå og falde sammen først ikke? Tænker at lægge den sammen imorgen aften og så dække den med smørcreme og MMF fredag, eller er det godnat..

Jeg har et lagkage fad i plastik med låg til, må den færdig pyntede kage så godt komme i køleskabet fredag aften til lørdag morgen?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. april 2010

Jordbærpigen

Du kan sagtens lave pynt nu. Put det i en lufttæt boks, så holder det sig fint. Hvis jeg var dig, ville jeg bage kagen i morgen og lægge den sammen fredag, så den lige får lov at trække. Og nej, den falder ikke sammen, men bliver bare bedre af at stå I morgen ville jeg også lave fyldet som jeg så ville lægge i kagen fredag morgen. Efter et par timer ville jeg smøre kagen op og putte mmf på. Det kan sagtens holde sig i køleskabet til kagen skal spises.

Du kan godt lave mmf overtrækket nu, pakke det ind i film og i en pose. Når du så skal rulle det ud, giver du det lige 6-10 sek. i micro, så det bliver dejlig blødt igen.

Anmeld

28. april 2010

Becks

MissSmile26 skriver:

Du kan sagtens lave pynt nu. Put det i en lufttæt boks, så holder det sig fint. Hvis jeg var dig, ville jeg bage kagen i morgen og lægge den sammen fredag, så den lige får lov at trække. Og nej, den falder ikke sammen, men bliver bare bedre af at stå I morgen ville jeg også lave fyldet som jeg så ville lægge i kagen fredag morgen. Efter et par timer ville jeg smøre kagen op og putte mmf på. Det kan sagtens holde sig i køleskabet til kagen skal spises.

Du kan godt lave mmf overtrækket nu, pakke det ind i film og i en pose. Når du så skal rulle det ud, giver du det lige 6-10 sek. i micro, så det bliver dejlig blødt igen.

Tak for svar

SKal pynten i køleskabet eller køkkenskab?

Det er købe bunde jeg har, så skal jeg lægge kagen sammen med fyldet imorgen eller fredag?

Jeg kan først smøre kagen op omkring kl 16 på fredag, da jeg skal på job..

Anmeld

28. april 2010

Jordbærpigen

Tutter skriver:

Tak for svar

SKal pynten i køleskabet eller køkkenskab?

Det er købe bunde jeg har, så skal jeg lægge kagen sammen med fyldet imorgen eller fredag?

Jeg kan først smøre kagen op omkring kl 16 på fredag, da jeg skal på job..

Ja du kan sagtens lægge den sammen fredag, selvom det er købebunde. Har jeg travlt en dag med en kage, kan jeg som regel sagtens nå at fylde, smøre op og lægge mmf på, i løbet af et par timer

MMF'en skal i køkkenskabet

Anmeld

28. april 2010

Becks

MissSmile26 skriver:

Ja du kan sagtens lægge den sammen fredag, selvom det er købebunde. Har jeg travlt en dag med en kage, kan jeg som regel sagtens nå at fylde, smøre op og lægge mmf på, i løbet af et par timer

MMF'en skal i køkkenskabet

Oki, tusinde tak..

Der kommer garanteret masser af spørgsmål når man er igang :-D

Anmeld

28. april 2010

Jordbærpigen

Tutter skriver:

Oki, tusinde tak..

Der kommer garanteret masser af spørgsmål når man er igang :-D

Jamen så spørger du jo bare

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.