Hvor sent sover jeres unger???

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

28. april 2010

Kaufie

William bliver puttet 19.30-20 - og har den sidste uges tid faldet i søvn meget hurtigt efter at være puttet 2. gang. (damn me hvis jeg jinxer det nu)

Han vågner selv kl 6. Vækkeuret lyder kl 6.15, men det er godt nok sjældent jeg får lov at høre det.....

Så ja, han er MEGET afhængig af sin middagslur - og hverken dp eller jeg mener den skal tages fra ham. Nu må vi se når han kommer i BH efter sommerferien - forhåbentlig kan han få lov at putte lidt de første par mdr - så går jeg forhåbentlig på barsel i oktober - og derefter behøver han jo ikke komme så tidligt op - så til den tid regner jeg med han ikke behøver lur mere.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. april 2010

Marco2

Hun bliver i hverdagene puttet kl. 19-19.30 men oftest sover hun ikke før 20.30-21.00. Den lille slambert vil ikke overgive sig. Men det er heldigvis Thomas' problem da det for det meste er ham der har puttetjansen

AG

Anmeld

28. april 2010

Monica

Gustav kommer i seng 19.30-20. De fleste dage sover han efter ca 10- 15 min tror jeg... Han bliver VÆKKET kl 6.15 til hverdag, så han har meget brug for sin middagslur. Sover som regl 2-2,5 time...

Og han skal også sove når han kommer i børnehave, tror ikke at han kan undvære det endnu...

Monica

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.