Min "store" dreng! (billedspam)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

418 visninger
4 svar
0 synes godt om
28. april 2010

Anja

Uha, jeg synes Elias er en rigtig stor dreng nu. Han har jo været blefri siden februar og nu er sutten også væk. Jeg kan næsten ikke følge med.  Han har nu sovet 2 nætter i træk uden sut og helt uden at være ked af det eller spørge efter den.

I får lige lov at se et par forårsbilleder  

På det 1. billede sidder han og hører Crazy Frog på youtube  - han elsker at få lov til at sidde og surfe på youtube - dog under kyndig overvågning

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. april 2010

Hyner

Lækkre unger begge to...

Og ja tiden går da bare alt for stærkt, for vi bliver ski da ikke ældre??? -eller hva????

Knus

Anmeld

28. april 2010

ivfmarie

Jeg fatter ikke at vore knægte er lige gamle (godt og vel)... Malte ville aldrig kunne sidde og lytte så fint som Elias gør der - Malte ville smadre computeren og rykke ledningen ud af høretelefonerne - han er bare sådan en forbistret vildbasse!

Jeg har nu altid syntes at Elias virker ældre end han er - anyways, I har vel nok nogen skønne unger!

Anmeld

30. april 2010

linemus

Han er godt nok en flot fyr Jeg kan heller ikke forstå, de bliver så store. Det går alt for stærkt.

- Line

Anmeld

30. april 2010

Louise mortil4

ja de bliver bare alt for hurtigt store de unger, sys også liv og lærke lige pludseligt er så store, ingen ble og sikke en masse de kan nu.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.