Legetøj -11 mdr. hvad hitter hos jer

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.230 visninger
9 svar
0 synes godt om
27. april 2010

Mussen2

Endnu engang manglr jeg inspiration til hvilket legetøj der hitter.

Jeg synes i den grad min datter mangler noget. Hun har fået en gåvogn man også kan sidde ved, som hun synes er sjov og så selvfølgelig køkkenting osv.

Men der må da være nogle klassiske ting, om der bare e et hit?

Fortæl om jeres børns legetøj der holde...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. april 2010

Ida.

Muttien skriver:

Jeg synes i den grad min datter mangler noget. Hun har fået en gåvogn man også kan sidde ved, som hun synes er sjov og så selvfølgelig køkkenting osv.

Lina er også 11 måneder og her hitter:

- køkkenlegesager...gryder, skeer, piskeris, grydelåg, skåle og bøtter i forskellige størrelser

- bolde

- duploklodser - hun kan efterhånden sætte en duploklods fast på pladen, og ELSKER når vi bygger huse og tårne

- alt hvad der kan puttes og tages op af - tasker, de der små røde pap-kufferter og igen skåle og bøtter...desuden bruger hun også duploklodserne til det - hun vender dem om og putter f.eks. et sugerør ned i hullerne bag på klodserne

- biler

- alt med lyd i

og generelt hitter alt, hvad storesøster leger med men ovenstående er bestemt store hit!

Anmeld

27. april 2010

Mussen2

Det lyder som en god ide med duplo klodser ;-)

Troede faktisk først det var til når de blev noget ældre, men der kan man se

Anmeld

27. april 2010

Ida.

Muttien skriver:

Det lyder som en god ide med duplo klodser ;-)

Troede faktisk først det var til når de blev noget ældre, men der kan man se

De kan sagtens have glæde af dem nu...også mere end jeg havde troet...sådan er det, når der er en storesøster i huset der er jo også mange dyr, mennesker, biler, møbler etc. i duplo, som de små synes er sjove at undersøge og lege med....havde faktisk mødregruppen på besøg i lørdags, og de fire små rollinger fik virkelig leget med og nærstuderet vores kæmpekasse med duplo

Anmeld

7. september 2012

JaneBJ

Klassisk legetøj er sådan noget som  den røde dukkevogn i træ fra Krea, en  bondegård eller en sød værktøjskasse til den lille håndværker. Til en pige er et legekøkken med alt muligt legemad en rigtig god ide, og selv din oldemor havde noget lignende 

Ellers er der "moderne" klassisk legetøj som Bobles legemøbler, wheely bug'en  eller dukker med figurer fra kendte eventyr eller fra fjernsyn, som f.eks Bamse & Kylling eller Kaj & Andrea.

Anmeld

7. september 2012

modesty

Min dreng er 10 mdr.

Duplo og træklodser kan han rigtig godt lide. Han kan ikke selv sætte duploklodserne sammen, men elsker at skille dem ad ;-) Og putte dem i kassen og tage dem ud igen og forfra. 

Gåvognen gider han ikke - han bliver irriteret når han ikke kan komme videre. Så er det meget sjovere at kravle, så kan man selv bestemme hvor man vil hen.

Bamser er han også begyndt at synes er sjove. Mest når jeg styrer dem og giver dem sjove stemmer - så griner han helt vildt.

Ting der drejer rundt, f.eks hjul på biler, snurretoppe o.s.v.

Ting man kan åbne og lukke, f.eks legekuffert.

Anmeld

7. september 2012

JaneBJ

Jeg er enig i det med klodserne og noget man kan skille og samle selv, eller bare noget som kan bruges på mange forskellige måder. Ellers kan det hurtigt blive kedeligt 

Anmeld

7. september 2012

Mettefpigen

Her var det byggeklodser, puttekasse og biler :-D

Anmeld

7. september 2012

Moar2011

Mussen2 skriver:

det bedste legetøj storm ved er BOLDE og BILER og BØGER

Anmeld

7. september 2012

JaneBJ

Byggekloder, brætspil og Bobles 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.