Wee - første jordemoderbesøg vel overstået!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

585 visninger
9 svar
0 synes godt om
27. april 2010

Bolette

Så kom dagen hvor min kæreste og jeg skulle til første jordemoderbesøg. Vi var meget spændte og især fordi det er så nyt med alle de besøg man skal til, plus at man ikke kan mærke babyen endnu, så man håber jo bare at den lille har det godt - og det har den 

Jordemoderen fandt i løbet af meget få sekunder vores babys hjertelyd og hold da op hvor det galoperede derud ad ) Det var bare SÅ fantastisk og både min kæreste og jeg blev vildt lykkelige og rørte 

En anden bonus er at vi har fået den mest fantastiske, søde og rare jordemoder - super dejligt!!!

- Bolette 17+1 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. april 2010

Siber

Hej,

Hvor super dejligt! Jeg husker også de første besøg som noget helt specielt, ja og det gør jeg faktisk stadigvæk selvom det er nummer 3.

Jeg var ved lægen i mandags, og der hørte jeg også hjertelyd, her i Norge kommer man ikke til jordemoder før i uge 24.

Det var dejligt at høre hjertelyd, så ved man da der er noget derinde.

Næste torsdag skal vi til privat scanning, det glæder jeg mig til. Vi skal ikke vide kønnet (Ved ikke engang om man kan det så tidligt) men vi vil bare sikre os at baby er ok.

Her er der ikke scanning før uge 18!

Knus Siber

Anmeld

27. april 2010

oo

ih hvor dejligt! jeg havde også første jordemoder besøg idag og det gik også bare super godt. den hjertelyd kunne man bare sidde og lytte til i timevis, ikk?

Anmeld

27. april 2010

Tama

Hvor skønt 

Vi var osse til første jordmoder besøg igår og hørte osse hjertelyd og ja det er jo bare den mest fantastisk oplevelse at høre sit barns hjerte slå derud af 

Knus Tanja

Anmeld

28. april 2010

Christina31

Jeg skal til mit 1. jordemoder besøg i dag. Glæder mig helt vildt.

Anmeld

28. april 2010

Christina31

Nu har jeg været til jordemoder, det var dejligt at få svar på alle mine spørgsmål. Men fik slet ikke lov til at høre hjertelyd, da de flere gang havde oplevet, at folk blev meget forskrækket, da det kan være svært at finde den så tidligt i graviditen (jeg er altså 16+1 i dag).

Må indrømme at jeg var lige ved at tude. Har talt dage til mit 1. jordemoder- besøg, da jeg ved hvor fantastisk det er at høre hjertelyd fra dengang, jeg ventede mine drenge. Nu må jeg vente til næste jordemoder-besøg, når jeg er i uge 29.

Jeg føler mig helt dum over at blive så ked af det, alt er jo ok. Men jeg havde virkelig glædt mig helt vildt.

Anmeld

28. april 2010

Bolette

Siber skriver:

Hej,

Hvor super dejligt! Jeg husker også de første besøg som noget helt specielt, ja og det gør jeg faktisk stadigvæk selvom det er nummer 3.

Jeg var ved lægen i mandags, og der hørte jeg også hjertelyd, her i Norge kommer man ikke til jordemoder før i uge 24.

Det var dejligt at høre hjertelyd, så ved man da der er noget derinde.

Næste torsdag skal vi til privat scanning, det glæder jeg mig til. Vi skal ikke vide kønnet (Ved ikke engang om man kan det så tidligt) men vi vil bare sikre os at baby er ok.

Her er der ikke scanning før uge 18!

Knus Siber

Hejsa,

Ja, det var rigtig skønt

Hold da op, det virker mærkeligt og jeg ville slet ikke kunne vente så længe med at komme til scanning og jordemoder... Så jeg kan godt forstå I har bestilt en tid selv - held og lykke med det hele

Anmeld

28. april 2010

Bolette

Tjuhl skriver:

ih hvor dejligt! jeg havde også første jordemoder besøg idag og det gik også bare super godt. den hjertelyd kunne man bare sidde og lytte til i timevis, ikk?

Det var da dejligt - tillykke med det

Og jo - den hjertelyd er bare så fantastisk, så den kunne man høre på i laaang tid

Anmeld

28. april 2010

Bolette

Tama skriver:

Hvor skønt 

Vi var osse til første jordmoder besøg igår og hørte osse hjertelyd og ja det er jo bare den mest fantastisk oplevelse at høre sit barns hjerte slå derud af 

Knus Tanja

Det er godt at høre   Man bliver så glad inden i

Anmeld

28. april 2010

Bolette

Christina28 skriver:

Nu har jeg været til jordemoder, det var dejligt at få svar på alle mine spørgsmål. Men fik slet ikke lov til at høre hjertelyd, da de flere gang havde oplevet, at folk blev meget forskrækket, da det kan være svært at finde den så tidligt i graviditen (jeg er altså 16+1 i dag).

Må indrømme at jeg var lige ved at tude. Har talt dage til mit 1. jordemoder- besøg, da jeg ved hvor fantastisk det er at høre hjertelyd fra dengang, jeg ventede mine drenge. Nu må jeg vente til næste jordemoder-besøg, når jeg er i uge 29.

Jeg føler mig helt dum over at blive så ked af det, alt er jo ok. Men jeg havde virkelig glædt mig helt vildt.

Hejsa,

Øv. hvor surt.. Jeg kan godt sætte mig ind i dine tanker og jeg tror jeg ville have det på helt samme måde som dig..

men selvfølgelig har den lille det godt  Og man kan vel også bare møde op på jordemodercentret og få tjekket hjertelyden om nogle uger. Det kan man hos min jordemoder - der møder man bare op når man har lyst. Det er skønt at vide!!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.