prævention og amning

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

932 visninger
9 svar
0 synes godt om
27. april 2010

Sara.

? til jer der ammer

1) hvilken slags prævention bruger du?

2) hvordan fungere det? (hvad skal man gøre?)

3) hvorfor har du valgt den slags?

Skriver fordi jeg er lidt i vildrede om hvad jeg skal vælge.....

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. april 2010

baby2010

Det vil jeg virkelig også gerne vide! Kigger lige med her 

Anmeld

28. april 2010

Sara.

Så mangler vi bare nogle svar

Anmeld

28. april 2010

Ni-ko-li-ne

jeg fik mini piller mens jeg ammede...

min mælkeproduktion var i forvejen nedsat grundet stærke rygsmerter og den medfølgende bekymring.... derfor valgte jeg mini piller af frygt for at mælkeproduktionen skulle falde yderligere.... Desuden brød jeg mig ikke om at tage p-piller når den lille så også får meget hormon...

når det så er sagt så begyndte jeg at tage p-piller så snart jeg stoppede med at amme.... de der mini piller var absolut ikke lykken for mig, jeg blødte i tide og utide

Anmeld

28. april 2010

Sara.

ka-ri-na skriver:

jeg fik mini piller mens jeg ammede...

min mælkeproduktion var i forvejen nedsat grundet stærke rygsmerter og den medfølgende bekymring.... derfor valgte jeg mini piller af frygt for at mælkeproduktionen skulle falde yderligere.... Desuden brød jeg mig ikke om at tage p-piller når den lille så også får meget hormon...

når det så er sagt så begyndte jeg at tage p-piller så snart jeg stoppede med at amme.... de der mini piller var absolut ikke lykken for mig, jeg blødte i tide og utide

Min læge vil ikke gi mig p-piller pga amning (og jeg vil heller ikke ha det)...

Men har også overvejet de der minipiller..... men der skal man ikke holde pause og så få menstruation? er det bare nogle piller man tager og så kommer ens menstruation som den vil?

Tak for dit svar

Anmeld

28. april 2010

Ni-ko-li-ne

lærkes_mor skriver:

Min læge vil ikke gi mig p-piller pga amning (og jeg vil heller ikke ha det)...

Men har også overvejet de der minipiller..... men der skal man ikke holde pause og så få menstruation? er det bare nogle piller man tager og så kommer ens menstruation som den vil?

Tak for dit svar

mini piller dem tager du bare hver dag uden pause:0) og du skal være meget nøjagtig med tidspunkt osv... samme tidspunkt hver dag:0)

Anmeld

28. april 2010

Sara.

ka-ri-na skriver:

mini piller dem tager du bare hver dag uden pause:0) og du skal være meget nøjagtig med tidspunkt osv... samme tidspunkt hver dag:0)

Okay....

det må jeg lige tænke over...

Anmeld

28. april 2010

Halbschön

lærkes_mor skriver:

? til jer der ammer

1) hvilken slags prævention bruger du?

2) hvordan fungere det? (hvad skal man gøre?)

3) hvorfor har du valgt den slags?

Skriver fordi jeg er lidt i vildrede om hvad jeg skal vælge.....

Hejsa...

jeg ammede indtil han var 5mdr.. Til 8 ugers undersøgelsen snakkede vi prævention ved lægen, og der startede jeg op på p-piller igen(eller dvs jeg først startede da Nicolai var 4mdr, fordi min 2.mens lod vente på sig).

Ellers brugte vi kondom indtil..

Ifølge min læge var der ingen problemer med p-piller om amning....

Knus

Anmeld

29. april 2010

MoarHvidovre

Profilbillede for MoarHvidovre
Elsker mine unger; Lina og Luka :0)

Vi brugte gummi, da jeg ikke havde fået min menstration mens, at jeg ammede - den kom først da jeg var stoppet  Da jeg fik min menstration startede jeg på p-piller. Hvis jeg stadigvæk havde ammet ville vi fortsat have brugt gummi indtil jeg var stoppet med, at amme

Anmeld

1. maj 2010

Sara.

Tak for jeres svar også

synes nu det er svært at finde ud af........

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.