hvor længe blødte i efte fødsel?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

27. april 2010

Pernilleh

Profilbillede for Pernilleh

Jeg blødte i et par mdr.,men med ophold indimellem.Jeg ringede faktisk på et tidspunkt til lægen fordi det var begyndt ret kraftigt igen efter en pause,men alt var normalt.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. april 2010

Sara.

Tak for alle jeres svar... det er vidst meget forskelligt....... jeg ser tiden lidt an...men hvis det stopper og så kommer igen så ringer jeg lige til lægen for en sikkerhedsskyld og hører hvad hun siger

Anmeld

28. april 2010

Mira0911

lærkes_mor skriver:

Hej

Skriver fordi jeg ikke kan huske hvor længe jeg blødte med min pige, men mener at det var 1-2 uger....

Nu er det 3 uger siden jeg har født og jeg bløder stadig?? det var ligesom ved at være gået i sig selv, men så begyndte det lige mere igen idag....

håber alt er som det skal være.. så ville lige spørge alle jer kloge damer, inden jeg ville spørge lægen.

Hilsner fra Sara

Jeg blødte ca 3 ugers tid.. Der begyndte det ligeså stille og gå væk... Pludselig væltede det bare ud igen, ringede til vagtlægen og spurgte sådan og sådan...

Det var så min mens der var kommet...

Anmeld

28. april 2010

DK

Uhhh 3 dage tror jeg. Måske lidt "snaller" derefter, men MAX en uge så var alt væk!

Anmeld

29. april 2010

mor til to

jeg blødte i 6 uger og i den sidste uge var det sådan noget brunligt puds,så det er meget forskelligt fra kvinde til kvinde hvor kort eller hvor længe de bløder efter de har født,og har to unger..

Anmeld

1. maj 2010

Sara.

MAnge tak for alles svar...!!!!!

Det vidst meget individuelt hvor meget man bløder. Håber snart mit blir anderledes ellers ringer jeg lige en gang til lægen.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.