lidt forvirret autostole..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

358 visninger
7 svar
0 synes godt om
27. april 2010

bette

svigermor sagde at hun ville købe sådan et alm børne sæde til bilen når mikkel fylder 3 år.. men må han godt sidde på sådan en uden noget andet..??

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. april 2010

Monica

Nej det mener jeg ikke at de må... Tror hun må have en autostol... Må lige google...

Anmeld

27. april 2010

Joan ( Smallie )

Hvis han vejer 15 kg og der over må han godt siger loven.

Men jeg syntes du er modig hvis du lader hende gøre det for det er slet ikke sikkert. Hvis det endelig er så skal der være ryglæn på. Sådan en sidder Niels i nu

Anmeld

27. april 2010

Anja

Efter loven må han godt, hvis han vejer 15 kg, men det anbefales ikke!

Det er okay, at de kun bruger 3-punktsselen, når de vejer over 15 kg, men det skal helst være sammen med en autostol som er beregnet til det. Jeg ville IKKE tillade det.

Anmeld

27. april 2010

Susan1978

Vi har lige byttet eas autostol over på emils plads og det er en af de store med ryg og armlæn, nuj han siddet noget bedre end i den lille. Vi har så lagt en af de der tykke firkantet stolehynder under så han også kan de ud af vinduet.
Først nu sidder ea på en alm selepude og hun er 6 år.
Bette jeg ville ikke sætte ham på sådan en før om nogle år.

Anmeld

27. april 2010

Nadi

Jeg ville ikke gøre det!!

Oliver har fået en ny autostol idag faktisk, en som er beregnet til trepunktsselen, og han sidder rigtig godt i den. Syntes han var lidt for stor til den anden og det var besværligt at få ham i den -der er jo noget gods i den dreng

Jeg synes du skal takke nej til tilbudet og så sig at du gerne vil vente til han er ældre eller at hvis hun insistere på at købe en skal det være en som er med ryg osv.

Knus N

Anmeld

28. april 2010

bette

tak for svar tøser.. jeg sage også til hende at det ville jeg ikke have.. hvor hun så blev ret fornærmet tror jeg.. for jeg synes ikke selv det er sikkert nok.. med sidekollision osv..

men jeg måtte jo hellere tjekke op på hvad i andre mente..

men er glad for i har samme mening som mig

Anmeld

30. april 2010

linemus

Rådet for sikker trafik anbefaler at vente med en selepude uden ryglæn til barnet er for højt til ryglænet, så det varer mange år endnu. Du kan læse meget godt om regler og anbefalinger herinde: sikkertrafik.dk

- Line

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.