Navne med I, i ?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

27. april 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator
noname skriver:

Caroline var også min første tanke... Det skal vores lille pige hedde når hun kommer ud engang... synes det er så fint et navn har altid godt kunnet lide det...

Jeg har aldrig været ked af mit navn, så jeg håber det samme kommer til at gælde for Jeres lille prinsesse

Mine forældre overvejede at kalde mig Josephine, men er glad for det blev Caroline i stedet for...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. april 2010

Sulajma

Lonnie

Mikas

Anmeld

27. april 2010

N&J

Caroline86 skriver:

heeey, du har en hemmelighed!! fortæl

Ihh jeg er altså også møg nysgerrig...  Du har jo også været en af de heldige enlige mødre der ikke er så enlige længere, så er da nysgerrig, altid dejligt at blive inspireret til at vi andre enlige mødre har noget godt i vente, forhåbentlig lige så godt som dig.. 

Anmeld

28. april 2010

1977

Profilbillede for 1977

Ida-Luna

Anmeld

28. april 2010

Topp

Liva - Chris (det er hvad vores skal hedde)

Anmeld

28. april 2010

mortilfreja

Amalie, Zenia, Nivi,

Mikas, Tino, Elias 

Anmeld

28. april 2010

Sommerfuglelarven

Der er jo dælme mange navne der indeholder I...

Pigenavne:

Livah, Kivie, Kinnie, Kira, Kiara, Silja, Silje, Lilja, Lilje, Lillie, Vigga, Jessica, Cecilia, Melika, Malika, Mille, Milla, Sille, Kamille, Klaramilla, Sofie, Sofia, Annelie, Annelia, Filippa, Joelin, Liann, Lianna, Ines, Isabella, Isobell, Isedora, India, Evelin, Aila, Keisha, Briddie, Aimee, Louisa, Angelina, Anikka, Ashlie, Sabrina, Samirah, Shakira, Sigrid, Steffanie, Pippi, Frederikke, Felicia, Filuka.

Drengenavne:

Malik, Elias, Igor, Isaak, Filip, Mikael, Joei, Silas, Fransisco, Kian, Jannick, Sigurd, Siad, Stian, Alvin, Amin, Arik, Kaspian, Killian, Ketil, Frederik, Patrick, Villads, Valentin, Zaki, Viktor, Vladimir, Bailey, Huxi, Felix.

Anmeld

28. april 2010

nannanadja

jasmin

emilie

Anmeld

28. april 2010

Miia90

Philippa, lilje, maija, line, sif, Mia, stephanie, louise, Melanie, lina, lise, lisa, mai, og sikkert flere

held og lykke med det

Anmeld

28. april 2010

Delilah

Niklas, Nikolaj, Leif, Martin, Vilfred, Viktor, William, Mathias, Bill, Birk

Kira, Line, Tine, Tina, Stine, Maria, Marie, Natalie, Sofie, Naia, Josefine, Ditte, Fie, Kirsten, Dina, Kristine, Kristina

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.