Ny, men alligevel gammel ;)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.527 visninger
15 svar
0 synes godt om
27. april 2010

numsefisk

Profilbillede for numsefisk

Hej alle sammen.

Ville da lige hilse på.. Er egentlig ikke ny, har bare været væk et godt stykke tid.

Før i tiden hed jeg Bubbi herinde.

Jeg valgte en pause herfra, uden den store afsked og se mig, se mig.. Men nu vil jeg gerne ses

Håber i ikke helt har glemt mig..

Jeg har alligevel fulgt med. Og er så spændt på alle de fødsler der venter rundt om hjørnet..

Tænk at Rose er allerede har haft termin og nu bare venter. At Zafir har en skøn baby i maven. At der er kommet så mange nye til. Det er skønt Ja kan ikke undvære siden

Kram Tina med Vito på 9 mdr

http://miniministeren.blogspot.com/

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. april 2010

otlitrom

Hejsa

Velkommen tilbage!

Jeg undrede mig over hvor du blev af! Men vi kan alle trænge til en pause!

Knus

Anmeld

27. april 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator

velkommen tilbage søde!

Ja, der er sket rigtig meget herinde siden du forlod os

Knus Caroline (og Laura som bliver 10 uger på torsdag)

Anmeld

27. april 2010

mariamiss6

s.tina skriver:

Hej alle sammen.

Ville da lige hilse på.. Er egentlig ikke ny, har bare været væk et godt stykke tid.

Jeg valgte en pause herfra, uden den store afsked og se mig, se mig.. Men nu vil jeg gerne ses

Jeg har alligevel fulgt med. Og er så spændt på alle de fødsler der venter rundt om hjørnet..

Tænk at Rose er allerede har haft termin og nu bare venter. At Zafir har en skøn baby i maven. At der er kommet så mange nye til. Det er skønt Ja kan ikke undvære siden

Øøøøøj hvor har du dog været altså... Har da helt vildt manglet dig men nu kan jeg jo ikke genkende dig, for billede og navn hehehe...

Hvorfor har du egentlig ikke bare aktiveret din gamle profil, i stedet for at åbne en ny? eller du har måske bare ændret navnet? ja ja jeg ved det godt - jeg er nysgerrig

og velkommen tilbage da

får du egentlig bygget nogle kager?

Anmeld

27. april 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator

Velkommen tilbage s.tina / Bubbi Jeg havde godt lagt mærke til at du var væk, håber du er "back for good"

Ja der er sket så meget - nu er det snart min tur (eller er det - det føles som om det er udskudt på ubestemt tid...) og Zafir venter forunderlige Frigg-Fnugget som du skriver... Og nyt lay-out igen-igen osv osv...

Men hvad sker der hos dig? Hvad nyt kan du berette?

Kh

Rosa

Anmeld

27. april 2010

Malthesmoar

s.tina skriver:

Hej alle sammen.

Velkommen "igen igen"

Anmeld

27. april 2010

numsefisk

Caroline86 skriver:

velkommen tilbage søde!

Ja, der er sket rigtig meget herinde siden du forlod os

Knus Caroline (og Laura som bliver 10 uger på torsdag)

Åhh har bestemt fuldt dig og din lille pige

Hun er så fin.. Du må da stadig være højt oppe på de røde skyer 

Anmeld

27. april 2010

numsefisk

mariamiss6 skriver:

Øøøøøj hvor har du dog været altså... Har da helt vildt manglet dig men nu kan jeg jo ikke genkende dig, for billede og navn hehehe...

Hvorfor har du egentlig ikke bare aktiveret din gamle profil, i stedet for at åbne en ny? eller du har måske bare ændret navnet? ja ja jeg ved det godt - jeg er nysgerrig

og velkommen tilbage da

får du egentlig bygget nogle kager?

Ja hvorfor har jeg egentlig ikke det Bum bum.. Havde nok bare brug for en ny start.. 

Åhh ja jeg har fuld fart på.. Laver i snit 2 kager om ugen, til andre.. Egentlig møg længe siden vi selv har haft glæde af det herhjemme.. Måske man skulle forkæle sig selv lidt

Og lover jeg sætter billede ind Det gør det lidt nemmere for dig ikk

Hvordan går det på landet??

Anmeld

27. april 2010

numsefisk

Rosa skriver:

Velkommen tilbage s.tina / Bubbi Jeg havde godt lagt mærke til at du var væk, håber du er "back for good"

Ja der er sket så meget - nu er det snart min tur (eller er det - det føles som om det er udskudt på ubestemt tid...) og Zafir venter forunderlige Frigg-Fnugget som du skriver... Og nyt lay-out igen-igen osv osv...

Men hvad sker der hos dig? Hvad nyt kan du berette?

Kh

Rosa

Jeg krydser fingere hver dag for dig, at det snart er din tur

Og hold da op noget møg med de dagpenge og alle deres regler.. De skulle ha et vis sted, skulle de

Åhh jamen, jeg har jo ikke rigtig en baby mere. Han kravlede da han var seks mdr, gik to dage efter han var 8 mdr. Såå der er fuld fart på herhjemme.. Lige pt går dagene med at tage Vito med ned på legepladsen og se hvor meget sand han kan tømme

Og alle de skønne lagersalg.

Og ja overvejer om jeg skal opgive mit job, for kontant hjælp, til jeg finder noget andet. Min barsel slutter om en mdr. Og har så ondt i maven over at skulle tilbage til det sted igen. Om jeg skal vaske trapper, ja så gør jeg det. Alt for ikke at skulle der tilbage..

Det er hvad der sker i min lille verden..

Har du slet ingen tegn på han vil ud??

Anmeld

27. april 2010

numsefisk

Malthesmoar skriver:

Velkommen "igen igen"

Tak

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.