Arrig på bh

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

619 visninger
2 svar
0 synes godt om
27. april 2010

1977

Profilbillede for 1977

Jesse har hostet i nat og hans stemme var lidt ru i morges. Men han var frisk og glad, så han kom i børnehave. Jeg fortalte dem om hans hosten. Da jeg kom for at hente ham, stod snotten ud af hovedet på ham, han havde næsten ingen stemme OG INGEN JAKKE PÅ!!! Han havde bare en langærmet t-shirt på Da jeg kom hen til ham kunne jeg se at hans øjne skinner og han har feber.

Hvorfor filan har de ikke ringet efter os? Eller i det mindste sagt til ham at haan skulle tage en jakke på

Uhhh hvor er gal

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. april 2010

Ina33

Jeg kan godt forstå du bliver frustreret. Det ville jeg helt sikkert også være blevet.

Min erfaring siger mig bare at de i børnehaven ikke har så meget tid, at de kan vurdere om et barn har feber eller ej, med mindre barnet er så sygt, at han/hun bare ligger og sover/hviler.

Du må pleje ham lidt ekstra resten af dagen, og måske også dagen imorgen.

God bedring til ham.

Louise

Anmeld

27. april 2010

1977

Profilbillede for 1977
Loppe skriver:

Jeg kan godt forstå du bliver frustreret. Det ville jeg helt sikkert også være blevet.

Min erfaring siger mig bare at de i børnehaven ikke har så meget tid, at de kan vurdere om et barn har feber eller ej, med mindre barnet er så sygt, at han/hun bare ligger og sover/hviler.

Du må pleje ham lidt ekstra resten af dagen, og måske også dagen imorgen.

God bedring til ham.

Louise

Både og. De er 20 børn og 4 ansatte i hans gruppe, så det burde blive fanget. Og han havde lige spise eftermiddagsmad da jeg kom. Der burde de altså også se det.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.