Madlavnings hjælp

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

359 visninger
3 svar
0 synes godt om
27. april 2010

Nadi

Må jeres børn hjælpe til i køkkenet??

Jeg havde Oliver til at hjælpe mig med at hakke gulerødder, og det var simpelthen bare hyggeligt at han hjalp. Og han var supe rgodt til at passe på sine små fingre, han stod selvfølgelig ikke med en kæmpe stor skarp kniv, men va egentlig helt overrasket over hvor god han var

Så kom jeg til at tænke på om jeres børn er begyndt at hjælpe til eller hvordan I ser på det??

Spørg også lidt fordi min svigerinde er sådan en "det er MIT køkken", og så kom jeg til at tænke på hvordan I havde det med "jeres" køkken??

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. april 2010

Anja

Vores unger har hjulpet i køkkenet meget tidligt. Esther er allerede begyndt. Det er dog mest bagning og den slags de kan være med til, men Elias har da også været med til at snitte salat.

Det er smadder hyggeligt og god kvalitetstid

Anmeld

27. april 2010

Millebasse

Bastian hjælper stort set med at lave mad hver aften!

Han elsker at skære i alt muligt, forme bøffer, drysse krydderier på og putte ting i skåle.. Han får stort set lov til alt også selvom det sviner og han elsker det!!!

Anmeld

27. april 2010

ka li ja

ja mine børn må gerne hjælpe. men jeg spørger dem ikke. de får lov at hjælpe hvis de selv kommer og spørger det er heldigvis yderst sjældent jeg har det nemlig bedst med selv at klarer dt hele, så går det liiiige den tand hurtigere men de sidder somregel ude i køkkenet ved mig og hyggesnakker og tegner imens

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.