det hvide snit!!!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

403 visninger
5 svar
0 synes godt om
27. april 2010

ka li ja

aj ok så slemt er det ikke

jeg skal opereres på torsdag. fik endelig en tid til sterilisation efter jeg selv ringede og rykkede for det. og vupti en uge senere var der tid. og det passer perfekt med at det er i den her uge hvor jeg ikke har ungerne. for må ikke lave noget overanstrengende i en uge. så satser på jeg godt kan klarer dem igen fra på mandag  det skal jeg, så nemt er det

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. april 2010

Nadi

Fedt at det kan gå så hurtigt når de er dét du gerne vil  men hold op hvor er det dårligt at man selv skal ta sagen i egen hånd før der skre noget!!

Anmeld

27. april 2010

ka li ja

ja i feb, blev jeg lovet af lægen at der ville gå max 2 måneder. og da jeg ikke hørte mere, ringede jeg der ind. de havde folk der havde ventet siden oktober. det er fordi det jo ikke er noget akut, så det er noget der bliver proppet ind når der er tid. men jeg ville jo gerne ha det overstået mens jeg stadig var sygemeldt, så jeg ikke kommer ud og får et job, og jeg å lige skal sygemeldes et par uger. det kunne de godt forstå

Anmeld

27. april 2010

Grynt

Held og lykke med snittet  Lad mig lige vide hvordan det gik, hvor slemt det var og hvad de gjorde = alt...for vil selv mægtig gerne have nittet også. Jeg var så ikke klar over man skal sygemeldes bagefter og hvor længe mon?

Grynt

Anmeld

27. april 2010

ivfmarie

God operation.

Det er sgu egentlig lidt synd at  vi ikke får flere af din slags nu - men ok, du er jo en ener, og det bliver du så ved med at være!

Lov u

Marie

Anmeld

28. april 2010

ka li ja

marolle

tak tøser. jeg gir lige besked om hvordan det går og hvordan og hvorledes

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.