Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
ka li ja skriver: ja men det er underholdning og jeg er helt opslugt!!! har fået kæresten med på den.. selvom han helst ikke vil indrømme han ser det... lol
ja men det er underholdning og jeg er helt opslugt!!! har fået kæresten med på den.. selvom han helst ikke vil indrømme han ser det... lol
Hvem vil det
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
ka li ja skriver: øv er det bækkenet??
øv er det bækkenet??
Det er kvalme, opkast, ekstrem køresyge og et bækken der nu også begynder at drille. En alt i alt super graviditet
Anja skriver: Det er kvalme, opkast, ekstrem køresyge og et bækken der nu også begynder at drille. En alt i alt super graviditet
ja det lyder da alt i alt som en drømmegraviditet træls håber modet er oppe trods alt
ja, jeg nyder at weekenden lige er startet ... Ungerne og jeg er alene hjemme - vi snupper mikroovns havregrød til aften, så der er ingen forberedelse til aftenmad, så lige nu fiser vi den bare af i sofaen...
ka li ja skriver: ja det lyder da alt i alt som en drømmegraviditet træls håber modet er oppe trods alt
Modet er oppe, vi glæder os jo til at få et barn mere Men det er møg træls og meget begrænsende i hverdagen. Én ting er at jeg misser en masse spændende på jobbet, men hverdagen med 3 børn er også ekstra hård, når man ikke selv er på toppen og har en mand er ofte er sent hjemme. Men jeg "overlever"
ka li ja skriver: sådan noget møg!!!!! god bedring med dig
sådan noget møg!!!!!
god bedring med dig
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128