En lille opdate fra os

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.012 visninger
6 svar
0 synes godt om
27. april 2010

FruEllingsen

1000 tak for alle jeres søde hilsner i den anden tråd. De varmer rigtig meget i en svær tid.

Så er lille Marcus snart 2 døgn gammel, det er slet ikke til at forstå. Han er bare det dejligste, og han klarer sig bare så godt.

Hans blodsukker er ikke helt ok endnu, så han får stadig drop, men han trækker stadig vejret selv. Og spiser næsten det han skal. Han ligger trygt og godt inde i kuvøsen, men nyder at være en masse ude ved hans mor og far.

Faren fik lov til at skifte hans ble i dag. og vi har været med til at vaske ham, så føles det hele meget mere rigtigt.

Jeg har også fået det meget bedre, så nu håber jeg snart jeg kan komme over på barselshotellet og ligge, så der kan komme lidt ro på.

Billederne må i lige have til gode til når jeg har lidt mere tid.

Mange kram fra os

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. april 2010

Vidunderligeunger

Drømmer skriver:

1000 tak for alle jeres søde hilsner i den anden tråd. De varmer rigtig meget i en svær tid.

Så er lille Marcus snart 2 døgn gammel, det er slet ikke til at forstå. Han er bare det dejligste, og han klarer sig bare så godt.

Hans blodsukker er ikke helt ok endnu, så han får stadig drop, men han trækker stadig vejret selv. Og spiser næsten det han skal. Han ligger trygt og godt inde i kuvøsen, men nyder at være en masse ude ved hans mor og far.

Faren fik lov til at skifte hans ble i dag. og vi har været med til at vaske ham, så føles det hele meget mere rigtigt.

Jeg har også fået det meget bedre, så nu håber jeg snart jeg kan komme over på barselshotellet og ligge, så der kan komme lidt ro på.

Billederne må i lige have til gode til når jeg har lidt mere tid.

Mange kram fra os

puha... sikke en omgang.

Du må give din kæreste et kram, for så får du nemlig selv et... 

godt han er en lille fighter. 

mange tanker herfra!!!

Knus...

Anmeld

27. april 2010

Lone Jakobsen

super dejligt at høre fra jer. hvor er jeg glad for at han er så godt med den lille.

sender jeg alle 3 et stort og venter spændt på den dag vi får lov til at se billeder af det lille vidunder

Anmeld

27. april 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator

Dejligt at det går så godt med jer - jeg følger selvfølgelig med Det lyder bare så hyggeligt med bad osv. - han er virkelig en lille supermand, jeres Marcus!

Knus

Rosa

Anmeld

27. april 2010

serinasmor

det var da dejligt at alt bare går så godt ... lækkert at han må komme ud af kuvøsen allerede

ønsker for jer han snart er helt fri for drop og kuvøse

Anmeld

27. april 2010

lululupo

Ihhh hvor dejligt at høre........ Og endnu engang tillykke med ham...

Anmeld

27. april 2010

Faith

Hvor er jeg glad for at høre at det går godt med jeres lille dreng. Glæder mig meget til at se billeder af ham.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.