Hjernerystelse?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

598 visninger
10 svar
0 synes godt om
27. april 2010

birgittemarie

Nu tabte NM så lige en hård kugle - altså en plastik bold med væske og en skildpadde inden i, der vejer 350 g. - lige ned oven på Lillebrors ansigt. Nøj, hvor han græd og nøj. hvor jeg fik ondt i hjertet. Lille, stakkels mand! Lå der helt tillidsfuld og glad i kravlegården og så fik han sådan en satan lige i skallen. ØØØØØØV!

Det lykkedes mig imidlertid at lade være at skælde den stakkels storesøster ud i slipstrømmen af chokket, for hun ville vist bare give ham den.

Men nu tænker jeg så: Kan sådan en tingest mon forårsage en hjernerystelse? Eller endnu værre en hjerneblødning?

Hvad mener I? Han er glad og fro igen, bryder sig however ikke om at komme i kravlegården...

Kh B

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. april 2010

Nadi

Hvis han ikke er slap eller bløder fra næsen ville jeg ikke blive bekymret.
Virker han glad og tilfreds er der sikkert ingen skade sket

Knus N

Anmeld

27. april 2010

Anja

Tror vi også har sådan en bold  - den har ungerne i badekaret.

Hvis han er glad igen nu, så tror jeg ikke du skal bekymre dig

Anmeld

27. april 2010

birgittemarie

Tak Nadi, jeg vil prøve at lægge ham til lurs igen så.

Knus B

Anmeld

27. april 2010

birgittemarie

Anja skriver:

Tror vi også har sådan en bold  - den har ungerne i badekaret.

Hvis han er glad igen nu, så tror jeg ikke du skal bekymre dig

Tak Anja. Nå det er i badekaret, den hører hjemme! Det giver mere mening, for den har tit undret mig.

Men nu ligger den og skammer sig i skraldespanden.

Knus B

Anmeld

27. april 2010

Nadi

birgittemarie skriver:

Tak Nadi, jeg vil prøve at lægge ham til lurs igen så.

Knus B

Velbekom

Hvis han er som han plejer tror jeg ikke der er grund til bekymring. Han trænger sikker til en lur ovenpå den episode!!

Hehe, BM hvor er du sød. Håber den kommer op af skraldespanden for den er ret god i badekaret, hvor den hører til

Anmeld

27. april 2010

ka li ja

birgittemarie skriver:

Tak Anja. Nå det er i badekaret, den hører hjemme! Det giver mere mening, for den har tit undret mig.

Men nu ligger den og skammer sig i skraldespanden.

Knus B

nej den skal da ikke skamme sig i skraldespanden! kan du så få den op!! ud på badeværelset hvor den hører hjemme

jeg vil sige som de andre, hvis han er glad og tilpas nu, og ikke virker sløv, så er der ikke sket noget alvorligt de små kan klarer meget meget mere end vi går og tror heldigvis. for mine unger banker hinanden konstant

Anmeld

27. april 2010

birgittemarie

ka li ja skriver:

nej den skal da ikke skamme sig i skraldespanden! kan du så få den op!! ud på badeværelset hvor den hører hjemme

jeg vil sige som de andre, hvis han er glad og tilpas nu, og ikke virker sløv, så er der ikke sket noget alvorligt de små kan klarer meget meget mere end vi går og tror heldigvis. for mine unger banker hinanden konstant

Tak Karina også. Muligvis kommer den op af skralderen igen så...

Knus B, som er spændt på, hvordan du vil synes om livet uden bil!

Anmeld

27. april 2010

ka li ja

birgittemarie skriver:

Tak Karina også. Muligvis kommer den op af skralderen igen så...

Knus B, som er spændt på, hvordan du vil synes om livet uden bil!

hehe duhar bare at få den fisket op igen du! ellers skulle jeg smide alt vores legetøj ud, hvis det der var brugt til vold skulle ud

jamen livet uden bil, er ikke så slemt endda, især ikke fordi jeg ved at jeg har en anden inden mandag når jeg får ungerne

og skal opereres torsdag, så der kan jeg alligevel ikke kører selv nogle dage

helt uden bil... så ville jeg dø!!!!!

Anmeld

27. april 2010

Marco2

Emily faldt og slog sig slemt i sidste uge i vs. En ENORM bule i baghovedet. De ringede efter mig for at jeg skulle komme og hente hende og straks få hende til læge.

Men da jeg ringede til lægen sagde de at hvis hun ikke havde mistet bevidstheden i "slaget" og at hun var faldet til ro og ellers virkede normal igen ville de ikke se os. Vi skulle bare holde øje med om hun sov mere end hun plejede eller begyndte at ændre "karakter" så hun enten blev sløv eller lign.

Så hold øje med bettemanden og hvis han er glad og normal er der sikkert ikke sket noget. De kan holde til meget de små banditter.

Ag

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.