Wuhuu.. min helt egen hjemmeside :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

633 visninger
6 svar
0 synes godt om
27. april 2010

iln

Ja... jeg er jo blevet bidt af en gal kage-et-eller-andet. Så min dejlige mand har lavet en hjemmeside til mig... min helt egen... wuhuu...

Håber I vil kigge ind og skriv gerne i dette indlæg, hvis der er noget I mener jeg skal ændre.

ida.idaogpeter.dk

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. april 2010

Pia.

Tak for kigget ind i din nye verden - Den ser rigtig fin ud... Syntes ikke umiddelbart jeg savner noget, men man kan selvfølgelig godt se siden er ny...

Jeg er selv igang med min anden hjemmeside - Min første handler udelukkende om mit/vores liv, famile, ferier, og alt det andet private som man vil dele med andre - desværre pga. personlige ting er den ikke opdateret siden marts 09 - men håber at få mod til at starte den op igen og få smidt lidt nye ting på...

Så har jeg lige oprettet en hjemmeside som handler om mine dyr, hunde, katte, kaniner, hamster og fisk, unger, avl, pels pleje, foder, salg af dyr og meget meget andet, den er jeg i fuld sving med - elsker at nusse med sådan noget...

Knus Pia.

Anmeld

27. april 2010

Jibbe

Flot hjemmeside med fantastisk flotte kager! Det er godt nok imponerende! Wauw Sad og blev helt lækkersulten...

Anmeld

27. april 2010

3rollinger

Pia. skriver:

Tak for kigget ind i din nye verden - Den ser rigtig fin ud... Syntes ikke umiddelbart jeg savner noget, men man kan selvfølgelig godt se siden er ny...

Jeg er selv igang med min anden hjemmeside - Min første handler udelukkende om mit/vores liv, famile, ferier, og alt det andet private som man vil dele med andre - desværre pga. personlige ting er den ikke opdateret siden marts 09 - men håber at få mod til at starte den op igen og få smidt lidt nye ting på...

Så har jeg lige oprettet en hjemmeside som handler om mine dyr, hunde, katte, kaniner, hamster og fisk, unger, avl, pels pleje, foder, salg af dyr og meget meget andet, den er jeg i fuld sving med - elsker at nusse med sådan noget...

Knus Pia.

Hvad kom den til at hedde tíl sidst, Pia?

Anmeld

27. april 2010

iln

Pia. skriver:

Knus Pia.

Det at lave hjemmesider lader jeg kæresten om. Jeg kan ikke hitte ud af det, men vi er da også oppe på mange nu. Vi har vores fælles, hvor familie og venner kan følge med i vores liv. Så har vi en bryllupsside, hvor gæsterne kan se gaveønsker, kirken mm. og så har jeg fået min egen og Peter har to blogs også så man må sige vi er ved at have fået os nogle sider.

Og tusind tak for kigget på min side. Den er jo som du siger helt ny, og det kommer selvfølgelig til udtryk, men ved at lave flere kager håber jeg, at jeg kan få lidt mere gang i den.

Anmeld

28. april 2010

CS

iln skriver:

Ja... jeg er jo blevet bidt af en gal kage-et-eller-andet. Så min dejlige mand har lavet en hjemmeside til mig... min helt egen... wuhuu...

Håber I vil kigge ind og skriv gerne i dette indlæg, hvis der er noget I mener jeg skal ændre.

ida.idaogpeter.dk

Tillykke med din hjemmeside - den ser super let og overskuelig ud, du skal dog lige kigge den igennem for stavefejl - for der er et par stykker

Anmeld

28. april 2010

iln

ChristinaS skriver:

Tillykke med din hjemmeside - den ser super let og overskuelig ud, du skal dog lige kigge den igennem for stavefejl - for der er et par stykker

SUper.. tusind tak for kigget... jeg kigger den lige igennem.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.