tidlige tegn

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

590 visninger
4 svar
0 synes godt om
27. april 2010

Gitte Knudsen

hejsa

kan nogen her som selv har været i fertilitetsbehandling fortælle mig hvor tidligt de efter en IUI-D har kunne teste og om der har været andre tidlige tegn på at den nu er hjemme???

Jeg blev IUI'et i fredags den 23 april og har allerede nu mens-lign. smerter er det normalt????

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. april 2010

MM1987

taylordk skriver:

hejsa

kan nogen her som selv har været i fertilitetsbehandling fortælle mig hvor tidligt de efter en IUI-D har kunne teste og om der har været andre tidlige tegn på at den nu er hjemme???

Jeg blev IUI'et i fredags den 23 april og har allerede nu mens-lign. smerter er det normalt????

Hej...

Nu er det godt nok IUI-H jeg er igennem, men det skulle jo ikke gøre den store forskel.

Du kan tidligst teste 14 dage efter IUI også for at være sikker på at det ikke er ægløsningsprøjten der stadig spiller ind...

Jeg havde mens smerter fra jeg blev insemineret til jeg fik mens. Jeg var ellers sikker på det var gode tegn. 

Men det kan jo også være et godt tegn...

Held og lykke...

Anmeld

27. april 2010

oo

ja, alt hvad Mia Maia skriver ville jeg også skrive, men der er ingen grund til gentagelse - ville bare sige, at det er helt normalt og lad være med at teste tidligt, da hormonerne kan give positivt udslag på testen

Anmeld

27. april 2010

Sofiedk

Jeg har også en del af mine gange haft mens-smerter fra iui til mens start uden  det har gjort nogen forskel. Lægerne kan faktisk ikke helt forklare hvorfor man nogle gange har det, men de siger det hverken af positivt eller negativt

Anmeld

28. april 2010

Gitte Knudsen

takker for svar men kan man have kvalme så tidligt eller er det fordi jeg virkelig ønsker det skal være nu??? tisser også konstant har jeg heller ikke gjort før...er dælme godt nok i vildrede over min krop denne gang

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.