N&J skriver:
De af jer der kender min historie ved at jeg har haft lidt besvær med at få Nikita til at sove om natten/aftenen og var derfor faktisk helt op til hun var omkring et år nødt til at lægge mig ind når hun skulle sove, nu er der så gået 2 mdr. hvor hun bliver puttet og falder i søvn (vågner 1-2 gange, hvor hun bare skal lægges ned og sover videre) og sover så til kl. 1, hvor hun vil over i sengen.
Min pointe er at jeg endelig har tid til mig selv, til at træne, lave lektier, bare tid til at være mig selv og hvor har jeg bare fået meget mere overskud nu, og de mange mdr. hvor jeg syntes det har været enorm hårdt at være alene med hende og det har været hårdt bare at skulle handle, har jeg pludselig en pige der selv kan kravle noget af vejen op til anden sal og ja nu syntes jeg ikke livet som enlig mor er hårdt, det ville da være dejligt med en mand, sådan indimellem, men hvor jeg nyder vores dage hvor alt foregår i vores tempo..
Hvad med jer, kære DEM damer, kom med nogle af jeres guldkorn til hvorfor livet som enlig mor bare er super hyggeligt lige for tiden.. 
årh hvor godt at hun endelig får sovet om aftenen.. det giver en hel anden "frihed" når de bare sover og sover...
Jeg ser mange plusser i at være enlig mor...
Jeg har ingen at skændes med om marcus og jeg har lov at fodre ham med det jeg nu syns,.. jeg har ikke en mand der giver ham is osv lige inden aftensmad.
Her er der Moar der bestemmer alt..
Marcus er SÅ nem nu og er med til alt... han hjælper med at gøre rent, og fejer når jeg gør det.
Og så er det kun mig der får alle hans mysser og alt hans kærlighed.

Marcus er en puttegøjs og vi kan sagtens ligge og hygge i sengen en halv time om morgenen inden vi gider at stå op..
Har aldrig prøvet andet end at være alene med ham....

Hvem kan ikke stå for min lille charmebøf?!?!?!?!?