Scanning idag (billeder)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

743 visninger
4 svar
0 synes godt om
26. april 2010

FrkLarsen

Hej Kvinder  

Så er jeg kommet hjem efter en tur til scanning og en tur til albertslund.

Alt strøm var gået oppe på ambulatoriet for gravide, så fik af vide at jeg desværre ingen billeder kunne få. 

Andre kommende mødre kom ud uden billeder, og da jeg lagde mig på briksen for at blive scannet kom strømmen igen Jubii

De brugte en batteridrevet scanner  

Her er et par billeder fra scanningen  

Undskylder kvaliteten, men billederne er taget med mobil

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. april 2010

Low

Hvor er hun fin . Fik du af vide hvad hun vejede? 

Hvad er det for en scanning du har fået her?

Anmeld

26. april 2010

FrkLarsen

Low skriver:

Hvor er hun fin . Fik du af vide hvad hun vejede? 

Hvad er det for en scanning du har fået her?

Jeg er tilmeldt et projekt hvor jeg kan få 2 ekstra scanninger, i uge 24 og uge 31, er dog 25+2 idag  

Ja hun blev vægtskønnet og blev skudt til at ligge på ca. 774g, en flot og normal vægt  

Og så blev det også lige bekræftet ENDNU engang at det var en pige, denne gang var der ingen tvivl, da scanneren lavede en form for 3D scanning  

Anmeld

26. april 2010

Low

FrkLarsen skriver:

Jeg er tilmeldt et projekt hvor jeg kan få 2 ekstra scanninger, i uge 24 og uge 31, er dog 25+2 idag  

Ja hun blev vægtskønnet og blev skudt til at ligge på ca. 774g, en flot og normal vægt  

Og så blev det også lige bekræftet ENDNU engang at det var en pige, denne gang var der ingen tvivl, da scanneren lavede en form for 3D scanning  

Hvor fedt alligevel . Hvis jeg var blevet tilbudt det så havde jeg også sagt ja .

Da min lille trold var 24+5 var vejede han 770g så det er faktisk ret tæt på hvad din pige vejer .

Anmeld

26. april 2010

FrkLarsen

Projektet indebære også at man får taget 5x blodprøver.  

Har givet lov til at når jeg har født kan de bare tage min moderkage, den er til de studerende så der har jeg det fint med at hjælpe med deres uddannelse, da den vel alligevel skal smides ud  

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.