spild af super lækker krop

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

734 visninger
9 svar
0 synes godt om
23. januar 2008

1977

Profilbillede for 1977
Heath Ledger er død... Han er ellers bare for lækker (og stod på min liste) :'( http://vip.tv2.dk/article.php/id-10125270.html?forside Snøft Jeanne

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. januar 2008

3rollinger

Nej oev. Hvor er det trist. Ham kunne jeg ogsaa godt lide.

Anmeld

23. januar 2008

Doktor Doolittle

What a waste siger jeg bare 8( Og helt ærligt, hvor tøffelhelte-agtigt er det at blive fundet begravet i sovepiller?
Knus Tina

Anmeld

23. januar 2008

Doktor Doolittle

Nej det var måske for hårdt sagt, måske havde manden en depression, det kan jeg jo selv tale med om, hvor ufedt det kan være :(
Knus fra uempatiske Tina

Anmeld

23. januar 2008

Heidi.

Ja.. Stjernelivet er Måske ikke så godt igen... Han var en af mine yndlings, mandlige skuespillere...:'( Øv Øv...

Anmeld

23. januar 2008

Truttenberg

What a waste siger jeg bare 8( Og helt ærligt, hvor tøffelhelte-agtigt er det at blive fundet begravet i sovepiller?
Knus Tina

Og nögen ??? Og i en 21 årigs lejlighed ... Men ja, SUK det er et tab!!!

Anmeld

23. januar 2008

Nan

Jeg har læst at han blev fundet i sit eget hjem i New York og ikke i en 21 årigs lejlighed.

Anmeld

23. januar 2008

ia

havde ikk troet at det skulle ske for lige netop ham, synes han sår så fornuftig ud:(

mange tror at britney bliver den næste der ryger. folk der siger at penge og populæritet er lykken har vist misforstået noget!!!

Anmeld

23. januar 2008

Nan

Det er da ikke sikkert manden er død netop fordi han er berømt. Der er masser af mennesker der tager stoffer uden at lie det mindste af berømmelse og masser af berømte der sikkert ikke rør piller.

Nu er det jo slet ikke sikkert at han er død af pillerne. Ikke endnu ihvertfald.

Anmeld

24. januar 2008

Truttenberg

Jeg har læst at han blev fundet i sit eget hjem i New York og ikke i en 21 årigs lejlighed.

Lejligheden tilhörer en af de der Ohlson söstre ;)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.