Hvordan ser "kage-ugen" ud hos dig?? :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.797 visninger
29 svar
0 synes godt om
26. april 2010

MoarTNoah

En ny uge bringer nye kager, så hvilken kage skal du lave?

Jeg skal lave en konfirmations kage til mine forældres plejebarn som skal konfirmeres på fredag, med drømmekage og appelsinkrokant creme i. Og da han er meget vild med traktorer og hvad der hører til regner jeg med at lave en lille bondegård..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. april 2010

Becks

Jeg skal lave min første mmf kage på fredag, som jeg skal have med på job lørdag..

Den bliver lavet med choko bunde, med tobleronecreme og hindbær mousse.. Af pynt vil jeg lave forskellige blomster og blade, evt noget græs og ligende...

Anmeld

26. april 2010

MoarTNoah

Tutter skriver:

Jeg skal lave min første mmf kage på fredag, som jeg skal have med på job lørdag..

Den bliver lavet med choko bunde, med tobleronecreme og hindbær mousse.. Af pynt vil jeg lave forskellige blomster og blade, evt noget græs og ligende...

Lyder lækkert

Glæder mig til at se billeder !

Anmeld

26. april 2010

Becks

KatrineR skriver:

Lyder lækkert

Glæder mig til at se billeder !

Ja, det bliver spændende.. Håber jeg kan finde ud af det

Havde tænkt mig, at lave pynten (blomsterne og det) på onsdag..

Anmeld

26. april 2010

MoarTNoah

Tutter skriver:

Ja, det bliver spændende.. Håber jeg kan finde ud af det

Havde tænkt mig, at lave pynten (blomsterne og det) på onsdag..

god ide at lave lidt i forvejen, jeg sidder osse selv og laver sommerfugle lige nu til en kage jeg først skal lave i næste uge

Anmeld

26. april 2010

Dot D

KatrineR skriver:

En ny uge bringer nye kager, så hvilken kage skal du lave?

Jeg skal lave en konfirmations kage til mine forældres plejebarn som skal konfirmeres på fredag, med drømmekage og appelsinkrokant creme i. Og da han er meget vild med traktorer og hvad der hører til regner jeg med at lave en lille bondegård..

Jeg skal lave to bestillinger i denne uge. En blomsterkurv med muffins til torsdag og en computerkage til fredag til en konfirmation. Muffins skal være bananmuffins og computerkagen skal være bananbunde med tobleronecreme og hindbærmousse. Er godt i gang med pynten, det tager LANG tid at lave...

Anmeld

26. april 2010

Nemesis

Skal lave en ny øvekage :-) Det bliver med lagkagebunde, Kahluacreme og en bærsymfonimousse.

Så skal jeg have øvet lidt mere med blomster og babysko..

Det er min kage i denne uge.

:-) Sisse

Anmeld

26. april 2010

quity

Min kage uge bliver en arbejdsuge!!! Skal ha lavet to kager til to forskellige konfirmationer. En skal ligne en sommerfugl, da det er et tema i borddækningen. Den er bestilt med mørke bunde, skildpaddecreme og bærsymfoni mousse.

Ville dog gerne at jeg havde haft sommerfugle udstikkere i flere størrelser, for så havde jeg en god idé til hvordan jeg skal pynte kagen. (så hvis der er nogen der har nogle jeg kan låne til efter på søndag, må i endelig sige til. ).

Derudover skal jeg lave en anden kage, ik med mmf overtræk. Men en kage med marengs ovenpå samt en blanding af cremefraishe og fløde. Pyntet med frisk frugt. 

Anmeld

26. april 2010

Jeg har  lige sendt en kage med min far på arbejde i dag, da han har fødselsdag og så skal jeg lave en til fredag, til min svigerinde...

Den i dag var med ananas- mousse og skildpadde creme, og den til fredag bliver med hindbær og skildpadde creme, begge med hj. bagte lagkagebunde!!mmmhh..

Stine 38+5

Anmeld

27. april 2010

Nullemor

min gage uge.. skal lave dåbskage til min venindes lille pige, med daim og jordbær mousser. 

og føsdagskage til olde der bliver 77 på fredag... chokoladekage med himbær mousse

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.