Skøn, skønnere Anton:0)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

26. april 2010

nynne-l

ej hvor er han dejlig

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. april 2010

MoarTNoah

NØØØØJ hvor er han dejlig!

Min lille Noah er osse begyndt at sige en masse lyde for et par dage siden og det er godt nok noget der smelter mors hjerte!

Anmeld

26. april 2010

grinny

Hvor er han bare skøn

Anmeld

27. april 2010

Valle81

mynord skriver:

Det kan jeg godt forstå,,, Jeg siger også bare hurra for mobiltelefon og skype, min mand er nemlig også væk mange dage i træk, han kører lastbil,

Han er rigtig glad for opdateringer fra hjemmet

Ja, hvad skulle vi gøre uden den morderne teknologi:0) Det er så skænt, og det gør at afstanden til tider ikke føles så stor:0)

Kenny ringede hjem i går aftes, og sagde at nu var de så langt foran på det projekt som de har gang i, så han regnede med at han fremover kom hjem hver weekend:0) Så de er bare skøn skønt skønt, tør næsten ikke tro det er sandt:0) Men krydser fingre for at det bliver virkelighed:0)

Anmeld

27. april 2010

Valle81

ChristinaS skriver:

Hvor er han bare lækker ham Anton  - åhhh mit hjerte smelter helt Er sikker på farmand har set klippe lige så mange gange som dig

Tak søde:0)

Ja det ror jeg også han har:0) Sagde til ham, at nu kunne han jo prale lidt overfor sine kollegaer, hvotil han svarede: Jeg tror sku de er ligeglade, de er meget yngre end mig, så de tænker vist kun på øl fisse og hornmusik..........

Fik sku helt ondt af ham, men mon ikke han alligevel har vist dem det:0) Altså mænd, de er altså en sær størrelse:0)

Anmeld

27. april 2010

Alexis - i den virtuelle verden!

Hvor er han bare dejlig. Og i øvrigt et af de lækreste drengenavne der findes

Anmeld

27. april 2010

Valle81

Alexis skriver:

Hvor er han bare dejlig. Og i øvrigt et af de lækreste drengenavne der findes

Tror ikke jeg kan få mundvigene til at nå længere op af kinderne:0)

Taaaaaaaaak:0)

Anmeld

27. april 2010

Ni-ko-li-ne

Valle81 skriver:

Idag er Anton 30 dage gammel, og se lige hvad han kan sige:0)

Han har sagt lyde i et par dage nu, og idag ville jeg se om jeg kunne fange det på video via mobil for at sende til til farmand, som ikke har set Anton i 8 dage
(som i ved så er han afsted 12 dage i streg pga arbejde).

Og det lykkedes at fange et gyldent øjeblik:0)

Jeg er så pavestolt, ikke til at skyde igennem og har set klippet 7835 gange allerede:0) Håber i vil nyde det også, kvaliteten er dog ikke så god, da det jo er optaget med min mobiltlf som nærmest er fra det forrige århundrede:0)

kærlig hilsen og god aften til Jer alle

Christina

ej hvor er han lækker!!!!

Anmeld

27. april 2010

Mira0911

Valle81 skriver:

Idag er Anton 30 dage gammel, og se lige hvad han kan sige:0)

Han har sagt lyde i et par dage nu, og idag ville jeg se om jeg kunne fange det på video via mobil for at sende til til farmand, som ikke har set Anton i 8 dage
(som i ved så er han afsted 12 dage i streg pga arbejde).

Og det lykkedes at fange et gyldent øjeblik:0)

Jeg er så pavestolt, ikke til at skyde igennem og har set klippet 7835 gange allerede:0) Håber i vil nyde det også, kvaliteten er dog ikke så god, da det jo er optaget med min mobiltlf som nærmest er fra det forrige århundrede:0)

kærlig hilsen og god aften til Jer alle

Christina

Hvor er det sødt.... Gud hvor ser han skøn ud...

Anmeld

27. april 2010

B&J

super sød og dejlig dreng....

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.