Puha, hvor er det svært at lade være med at tale om projekt baby hele tiden, når jeg nu glæder mig så ubeskriveligt meget. Jeg skal insemineres her til juli med åben donor og da jeg ikke har en kæreste/mand at dele glæder og bekymringer med, ja, så "går det udover" mine veninder. Det skal lige siges at jeg er en kontrolfreak, så jeg har jo haft styr på hvad og hvor meget jeg skal købe til den kommende bebs i laaaaang tid, skrevet lister op og lister ned og også allerede fundet navne. Jeg kan bare ikke lade være
. Jeg er SÅ klar til at blive mor og det kan nu kun gå for langsomt.
Men jeg kan godt høre på mine veninder at de er ved at få nok, og det er også helt forståeligt. Men ville bare ønske at de sagde det direkte for det kan gøres i en go tone og det vil jeg forstå. Men jeg har så været ude for at de griner af de navne jeg har valgt, fortæller mig at jeg er mærkelig fordi jeg tænker så meget på det og at det er synd for mig. What??? Jeg bliver simpelthen så ked af det.
Der var sågar en veninde der kom med følgende kommentar: Du sover jo 14 timer i døgnet, hvordan vil du så klare et barn? Du har jo let til stress så hvordan vil det ikke gå? Jeg har ondt af dig! Jeg synes du skulle bruge mere tid på at finde en kæreste i stedet for!
Ja, når chancen byder sig så nyder jeg at sove længe, hvem gør ikke det? Helt ærligt, bare fordi man engang i mellem kan få lidt røde kinder fordi man stresser, betyder det så at "sådan en som mig" ikke skal ha børn? Jeg har været single i 4½ år, og været på SÅ mange dates, så det kan hun simpelthen ikke være bekendt at fyre af.
Så nu har jeg besluttet at lukke i som en østers og ikke indvie dem i mine tanker mere. Hvis de selv spørger, så kan de få et kort svar! Gider ikke blive ked og skuffet over dem mere. Nu vil jeg bare koncentrere mig om min forhåbentlig kommende baby-lykke

Ups, det blev da vist til en brokke-tråd
Er det bare mig der oplever at veninderne er trætte af at høre om babyer?
Anmeld