nogen som gider måle en bageplade

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.992 visninger
4 svar
0 synes godt om
26. april 2010

Susan1978

er der nogen der er hjemme og har en alm ovn... og gider måle en bageplade.. længde og bredde.. 

vil se om jeg kan bestille nogle fade eller noget til kager der er i ca den str..  men har hørt det skulle være svært..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. april 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator

Jeg bruger altid pap - altså bunden af en pap-kasse, beklædt med sølvpapir til at lave og servere kagerne på

På den måde har man altid et fad i den rette størrelse OG folk kan bare smide fadet ud bagefter.

Mht. størrelse på bradepande og lignene, er der forskel, alt efter hvor mange liter dit ovn rum er

Mit er fx stort - i forhold til standarten nu om dage. Jeg valgte med vilje det største. (det var det der afgjorde valget). Men du ka se det på producentens hjemmeside er jeg ret sikker på.

Anmeld

26. april 2010

Susan1978

det var nu også mere fordi jeg ikke var hjemme...måler bare når jeg kommer hjem.

mht fade, så var det nu fordi jeg synes det er pænere og nemmere.. synes hurtigt det andet blir noget gnidderværk, men har da gjort det indtil nu.

jeg er nemlig ret sikker på at jeg kommer til at bruge fadene meget.

Anmeld

26. april 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator
Susan1978 skriver:

det var nu også mere fordi jeg ikke var hjemme...måler bare når jeg kommer hjem.

mht fade, så var det nu fordi jeg synes det er pænere og nemmere.. synes hurtigt det andet blir noget gnidderværk, men har da gjort det indtil nu.

jeg er nemlig ret sikker på at jeg kommer til at bruge fadene meget.

Ja, - det kan man helt sikkert komme til at bruge meget

Anmeld

26. april 2010

Tynen

Hvad er det helt præcist for nogle fade du tænker på?
Har du et link eller noget?

Lyder måske som noget jeg skulle overveje at ønske mig i fødselsdagsgave.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.