Kuk kuk

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

413 visninger
6 svar
0 synes godt om
26. april 2010

mor til en del

Ja nu kom jeg jo lige til at svare på Henriettes indlæg, så må jeg hellere lige pippe lidt....

Jeg savner jer.......men har bevidst valgt jer fra et stykke tid, meget længe, da i tager alt for megen af min tid. Men det er måske fordi jeg ikke har lært at prioritere rigtigt, jeg har hvertfald måtte konstatere at jeg tit har glemt mig selv....

Mit liv har det sidste år været fokuceret meget på ADHD, som Marc jo fik konstateret i sep sidste år.  Vi har brugt ufattelige recurcer på at komme igennem et system som er så presset at man indimellem føler sig fortabt. Vi venter pt. på at skulle igang med udredning på Lucas på 11 år. og lur mig om ikke Isac på 4 også er med på vognene.

Status er at jeg har 2 drenge som ikke er særlig gode til at modtage den undervisning som skolen kan byde på, men pga besparelser i det danske land er der ikke andre muligheder at finde lige nu. Og de fylder rigtig meget i hverdagen her hjemme også, for har skoledagen været dårlig så er det altså her hjemme der bliver afreageret, Marc som får medicin er blevet rigtig god til at beherske sig, og man kan tale fornuft med ham selvom han er  frustreret, hvorimod Lucas indimellem lukker helt af, eller tænder helt af..

Nå videre.......Ronja er lige blevet 1 år og skal starte i dp 3. maj, hun skal samme sted hen som Cilas er, så de får 3 mdr. sammen inden Cilas skal i BØRNEHAVE......jeg fatter nada......mors lille dreng.....

Den endelige beslutning er forresten taget, vi skal IKKE have flere børn , det er ikke nogen rar beslutning, og min hjerne har ikke helt fattet beskeden endnu, men det hersens ADHD ligger jo i generne, så der er ikke noget at komme efter..........og jeg er sku' også for gammel

Ups 10 min. til skolebørns hjemkomst...vi skrives.....

Lisbeth

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. april 2010

ivfmarie

det er sgu ikke en skam at sige stop efter 17  børn, Lisbeth  - vi andre er udmattede efter 2!!

Dejligt at høre fra dig - har tænkt en del på dig. Det lyder hårdt, men du er det sejeste kvindemenneske jeg kender, så I skal sgu nok klare kampen mod systemet, og komme i gennem de svære tider med skindet på næsen.

Knus fra Marie

Anmeld

26. april 2010

Tynen

BØH!
Rart at "se" dig andre steder end i Bilka

I har godt nok været rigtig meget igennem her på det sidste, så jeg kan dælme godt forstå at overskuddet ikke har været der.
Sådan har jeg det dælme tit, og jeg har kun 2 stks.

Men hvis der er nogen der kan klare det, så er det sgu dig!
Som Marie skriver, så er du et af de sejeste kvindemennesker jeg kender, så jeg er slet ikke i tvivl om at I nok skal komme godt ud på den anden side.

Jeg håber at tilvænningen med den sidste graviditet bliver hurtigt mentalt accepteret. Det er aldrig rart at være småskruk
Det må være en underlig beslutning, men jeg håber at du er ok med det inderst inde når alt kommer til alt.

Det er super at høre fra dig igen, Lisbeth!
Du har virkelig været savnet.. I hvert fald fra min side af
Du har sgu altid været god for et godt grin eller et par trøstende ord IRL.

God aften til dig!

/Trine

Anmeld

26. april 2010

Muffinmus

jep, du har været savnet.

Meget hyggeligt at løbe ind i dig i Bilka som Trine siger, men det er jo også det eneste:-)

Kan godt forstå du synes du har meget om ørene, for det har du bestemt også. Og ja, måske er Ronja den sidste, men sikke en afslutning at få, hun er jo pære skøn at se på:-)

Håber der sker lidt med drengene, men hvor øv at der bare ikke er ordentligt hjælp at hente.

Anmeld

26. april 2010

Marco2

27. april 2010

Millebasse

Du er simpelthen for sej! For mig virker du som en fantastisk overskudsrig mor

Anmeld

27. april 2010

birgittemarie

Hvor er det dejligt at se dig igen Lisbeth!

Knus Birgitte

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.