Ja nu kom jeg jo lige til at svare på Henriettes indlæg, så må jeg hellere lige pippe lidt....
Jeg savner jer.......men har bevidst valgt jer fra et stykke tid, meget længe, da i tager alt for megen af min tid
. Men det er måske fordi jeg ikke har lært at prioritere rigtigt, jeg har hvertfald måtte konstatere at jeg tit har glemt mig selv....
Mit liv har det sidste år været fokuceret meget på ADHD, som Marc jo fik konstateret i sep sidste år. Vi har brugt ufattelige recurcer på at komme igennem et system som er så presset at man indimellem føler sig fortabt. Vi venter pt. på at skulle igang med udredning på Lucas på 11 år. og lur mig om ikke Isac på 4 også er med på vognene.
Status er at jeg har 2 drenge som ikke er særlig gode til at modtage den undervisning som skolen kan byde på, men pga besparelser i det danske land er der ikke andre muligheder at finde lige nu. Og de fylder rigtig meget i hverdagen her hjemme også, for har skoledagen været dårlig så er det altså her hjemme der bliver afreageret, Marc som får medicin er blevet rigtig god til at beherske sig, og man kan tale fornuft med ham selvom han er frustreret, hvorimod Lucas indimellem lukker helt af, eller tænder helt af..
Nå videre.......Ronja er lige blevet 1 år og skal starte i dp 3. maj, hun skal samme sted hen som Cilas er, så de får 3 mdr. sammen inden Cilas skal i BØRNEHAVE......jeg fatter nada......mors lille dreng....
.
Den endelige beslutning er forresten taget, vi skal IKKE have flere børn
, det er ikke nogen rar beslutning, og min hjerne har ikke helt fattet beskeden endnu, men det hersens ADHD ligger jo i generne, så der er ikke noget at komme efter..........og jeg er sku' også for gammel
Ups 10 min. til skolebørns hjemkomst...vi skrives.....
Lisbeth
Anmeld