Jeg har SYNDET....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

775 visninger
6 svar
0 synes godt om
6. juni 2008

Pia.

sådan rigtigt, spist usundt... puha, siger jeg bare... det gør jeg ikke igen.. for av min mave... tror bestemt ikke jeg har taget på af den fede mad, for har siddet på toilettet flere gange siden ;).... +o(

Knus Pia, som har pokkers dårlig samvittighed lige nu... :S

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. juni 2008

Honningblomst

Sådanne dage skal der være og nyd dem hellere..:) for ellers bliver det for surt...du har helt sikkert fortjent det.
Knus..

Anmeld

6. juni 2008

Pia.

Tak... ;)... Men ville nu ønske jeg ikke fik så pokkers ondt i maven af det... har drukket næsten en liter vand som jeg håber kan skylle mig lidt igennem *S* - men ja det bliver for surt hvis man ikke har den slags dage... *S*

Knus Pia, som har været ude og shoppe tøj i dag for 1700,- kun til MIG selv... 8D:D8D

Anmeld

6. juni 2008

Honningblomst

Det får man...jeg bliver også rigtig dårlig af for meget og for født...så kan jeg sidde på toilettet hele aftenen...øv øv..

Dejligt med lidt shopping....mit shoppegen er også blevet udviklet efter jeg er blevet alene...så der handles ivrigt...

Knus...

Anmeld

6. juni 2008

Pia.

Dejligt, ja det er skønt at shoppe lidt ind imellem... Jim var helt chokket da jeg kom hjem med alle mine poser... :)
Og jeg havde kun købt meget lidt til ungerne... *S*

Knus

Anmeld

6. juni 2008

Honningblomst

SÅDAN!!! skal det gøres...;)

Anmeld

11. juni 2008

ka li ja

PiaR skriver:

sådan rigtigt, spist usundt... puha, siger jeg bare... det gør jeg ikke igen.. for av min mave... tror bestemt ikke jeg har taget på af den fede mad, for har siddet på toilettet flere gange siden ;).... +o(

Knus Pia, som har pokkers dårlig samvittighed lige nu... :S

hahahaha jeg syndede for vildt i går, og har herre dårlig mave i dag... gør det aldrig mere!!!!!!!8(8D jo garanteret

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.