hjælp til katvig mdp voksi..hvordan fungere den???

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.816 visninger
6 svar
0 synes godt om
26. april 2010

eliasogmor

hjælp..hvordan får man sat sele i og sådan og samlede den rigtig????

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. april 2010

eliasogmor

hjælp....en eller anden...

Anmeld

26. april 2010

dorthemus

Føler sgu med dig  Jeg har selv arvet en sleebee og efter vask havde jeg da glemt ALT om hvordan den så ud inden. Var ved at få flere hysteriske anfald undervejs og fik til sidst hjælp af en veninde til at få l***** samlet

Kan du ikke finde en vejledning på Voksi´s hjemmeside??

Anmeld

26. april 2010

eliasogmor

dorthemus skriver:

Føler sgu med dig  Jeg har selv arvet en sleebee og efter vask havde jeg da glemt ALT om hvordan den så ud inden. Var ved at få flere hysteriske anfald undervejs og fik til sidst hjælp af en veninde til at få l***** samlet

Kan du ikke finde en vejledning på Voksi´s hjemmeside??

fandt  ud af det..men har sat den til salg i stedet...den var lidt for tøset.....

Anmeld

26. april 2010

dorthemus

eliasogmor skriver:

fandt  ud af det..men har sat den til salg i stedet...den var lidt for tøset.....

Godt

Anmeld

26. april 2010

Vial

dorthemus skriver:

Godt

Du havde jo luret voksien, men troede bare ikke på din egen evner som "samler"....Også mærkeligt med de huller.

Jeg kom til at binde en af mine voksier op og kunne ikke binde den rigtig sammen igen.. . Fandt så lynhurtig ud af, at hvor smart det er, at jeg skal have tvillinger: Så tog jeg den anden frem, og kunne så se, hvordan det skulle gøres.. smart!

Anmeld

26. april 2010

dorthemus

KaMa skriver:

Du havde jo luret voksien, men troede bare ikke på din egen evner som "samler"....Også mærkeligt med de huller.

Jeg kom til at binde en af mine voksier op og kunne ikke binde den rigtig sammen igen.. . Fandt så lynhurtig ud af, at hvor smart det er, at jeg skal have tvillinger: Så tog jeg den anden frem, og kunne så se, hvordan det skulle gøres.. smart!

Jamen hvorfor skal det også være så bøvlet??

Sgu´da godt du har to, ja  Husk at tage billeder af hver proces når du skiller dem ad igen.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.