Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Drømmer skriver: Søndag den 25 april kl. 13.29 kom lille Marcus til verden ved akut kejsersnit. Han vejer 1465 g og er 41 cm. Starten var lidt hård for ham, da han ikke helt kunne finde ud af at trække vejret, men han har det godt nu og kan klare sig uden cpap'en. Marcus blev født 33+3 pga at mit svangerskabsforgiftning blev meget værre, og de turde ikke beholde ham der inde længere, da han jo var lille i forvejen. Vi har det alle sammen efter omstændighederne god Den lille fyr er en rigtig figther. Kan slet ikke beskrive hvor dejlig han er Skal nok lige opdatere noget mere når jeg har overskudet til det. Kram fra Drømmer og lille Marcus
Søndag den 25 april kl. 13.29 kom lille Marcus til verden ved akut kejsersnit. Han vejer 1465 g og er 41 cm.
Starten var lidt hård for ham, da han ikke helt kunne finde ud af at trække vejret, men han har det godt nu og kan klare sig uden cpap'en.
Marcus blev født 33+3 pga at mit svangerskabsforgiftning blev meget værre, og de turde ikke beholde ham der inde længere, da han jo var lille i forvejen.
Vi har det alle sammen efter omstændighederne god Den lille fyr er en rigtig figther. Kan slet ikke beskrive hvor dejlig han er
Skal nok lige opdatere noget mere når jeg har overskudet til det.
Kram fra Drømmer og lille Marcus
Tillykke med den meget lille dreng :-)
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Stort tillykke med jeres lille nye søn... Håber det bedste for jer alle..
Glæder mig til at se et billede af ham og høre meget mere om hvor godt han trives...
Knus Pia.
STORT tillykke med jeres prins
Stort tillykke med Marcus. Håber i alle har det godt.
STORT STORT TILLYKKE
Stærkt gået - jeg var selv i samme situation i tirsdags men de nåede heldigvis at stoppe det.
Glæder mig til at se ham! Stort tillykke
Stort tillykke med lille manden!! Lige på min fødselsdag!!
Stine 38+5
TILLYKKE!!! Godt han er en sej lille gut. Glæder mig til billeder og FB.
Stort tillykke med ham Dejligt at høre, han efter omstændighederne har det godt.
K.h. Linda
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128