Min veninde har født i uge 16

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

461 visninger
7 svar
0 synes godt om
26. april 2010

Anonym trådstarter

hun har en datter på 9 og de har bøvlet sådan for at blive gravide. Hun blev gravid sidste år og da hun kom til nf var barnet dødt i uge 9, hun havde der fortalt det til alle og vi var jo alle så glade på deres vegne, så det var hårdt.

Hun blev gravid igen og var så til nf i starten af april. Hun er 41 og fik dårlige tal og tilbudt en moderkage biopsi og det er jo helt normalt. Var sikker på at den lille ikke fejlede noget da hendes krop havde udskildt før, men jo de ringede dagen efter for de kunne se at det var en negativ deling af kromosomer. Hun har nu født i weekenden, en lille dreng og han var fin, heldigvis kunne sygeplejersken vise hende at hun kunne se det var et barn med mongolisme og det er jo godt min veninde fik vished for dette. Hun lå i fødsel i 3 dage hvor det startede og stoppede og fødte så en lille dreng og kunne ikke føde moderkagen, så hun skulle også opereres og de ved stadig ikke om hun slipper for endnu en op, da operationen skulle have varet 10 min og varede 1 time i stedet da de ikke kunne få det hele med.

Jeg er så ked af det på hendes vegne og ville så gerne tage ud til hende, men hun har ikke brug for at der kommer nogen nu andet end hendes mor, da hun føler hun ser farlig ud. Skal jeg sende en blomst eller skal jeg tage den med når hun vil have besøg?

Hvorfor er der nogen der er ramt på den måde, ville ønske jeg kunne udrette mirakler og hjælpe dem.

Øv

Er ano fordi man aldrig ved hvem der læser med og der er ikke mange der ved hun var gravid.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. april 2010

Louise mortil4

Ved slet ikke hva jeg skal skrive, hvor er det forfærdeligt for dem.

Jeg sys godt du kan sende blomsterne til hende, så kan hun se du tænker på hende også selv om hun ikke har overskud til at se dig endnu.

Anmeld

26. april 2010

BellaT

Åh nej, hvor er det tragisk.

Send hende en blomst og et sødt kort. Det varmer når man er helt nede.

Anmeld

26. april 2010

Marco2

Jeg ville helt klart sende et eller andet.

Det varmer at vide at der er nogen der tænker på en når man er allerlængst nede.

Og så give udtryk for at du er der når hun engang har overskud til at snakke med dig. 

AG

Anmeld

26. april 2010

Susan1978

hvor er det dog forfærdeligt og uretfærdigt..

men godt hun fik vished for at det de gjorde ikke var forkert.

jeg ville helt klart sende en blomst..  helt sikkert.. med lidt varme ord i  kortet.

Anmeld

26. april 2010

ivfmarie

er tom for ord! Skrækkeligt!

Send en blomst, og et kort der fortæller at du er der for dem - både nu og senere.

Knus

Anmeld

26. april 2010

Tynen

Marco2 skriver:

Jeg ville helt klart sende et eller andet.

Det varmer at vide at der er nogen der tænker på en når man er allerlængst nede.

Og så give udtryk for at du er der når hun engang har overskud til at snakke med dig. 

AG

Meget enig i dette - Det er lige hvad jeg ville have gjort.

Men gud hvor er dog skrækkeligt for dem!
Sender en masse tanker herfra

Anmeld

26. april 2010

Anonym trådstarter

Ja jeg tror også jeg har besluttet og sende noget, ville egentlig skrive et ordenligt kort, men tror jeg skriver, vi tænker på jer. Ved jo ikke om hun kender blomster handleren eller noget og ved hun ikke vil have det ud endnu, det er derfor jeg ikke har sendt noget endnu. Jeg kunne også køre ud med det, men vil gerne indordne mig efter hendes ønske om at hun siger til når hun er klar. Har snakket meget med hende og sagt at jeg er der med det samme hun siger til, om det er til at græde op af eller bare komme og give hende et kram.

Sender noget i morgen og tak for jeres råd

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.