(marts) Halsbetændelse - igen

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.916 visninger
3 svar
0 synes godt om
26. april 2010

MoarHvidovre

Profilbillede for MoarHvidovre
Elsker mine unger; Lina og Luka :0)

Igår begyndte jeg, at få ondt i halsen og her til morgen var det bare blevet værre. Jeg kørte lige en tur til lægen her til formiddag og blev podet. Jeg har så halsbetændelse - IGEN - det er 3 gang indenfor 1 1/2 måned  Jeg skal igen til lægen i eftermiddag med børnene og have dem podet for, at se om de evt. også har det. De har haft det de andre to gange, så mon ikke, at de har det igen, hm hm hm.

Kryds lige fingre for mig, at de går fri

Kh.

Katja

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. april 2010

MoarHvidovre

Profilbillede for MoarHvidovre
Elsker mine unger; Lina og Luka :0)

En lille update.

Lina var til lægen igår og hun gik fri - ingen halsbetændelse 

Luka har første været til lægen her til morgen og han fik så konstateret halsbetændelse  Det er ham som smitter os andre, da han har større mandler og slår hurtigst ud på den de tester på. Han er det man kalder rask smittebærer. Han har ingen symtomer overhoved.

Nu er vi alle på pencillin. Lina er også kommet det, da der ellers er en stor risiko for, at hun bliver smittet. Frank ville lige kører en tur forbi lægen og blive podet.

Kh.

Katja

Anmeld

27. april 2010

Mira0911

MoarHvidovre skriver:

En lille update.

Luka har første været til lægen her til morgen og han fik så konstateret halsbetændelse  Det er ham som smitter os andre, da han har større mandler og slår hurtigst ud på den de tester på. Han er det man kalder rask smittebærer. Han har ingen symtomer overhoved.

Nu er vi alle på pencillin. Lina er også kommet det, da der ellers er en stor risiko for, at hun bliver smittet. Frank ville lige kører en tur forbi lægen og blive podet.

Kh.

Katja

Øv øv øv og atter øv...

I er også bare uheldige... Håber I snart er ovenpå igen....

Den er så gal med Julie her igen.. Lige skrevet om det i gruppen...

Rigtig god bedring til Jer...

Anmeld

28. april 2010

Misjelle

MoarHvidovre skriver:

En lille update.

Kh.

Katja

Det var da irriterende det halsbetændelse ikke vil lade jer være ... Linus tager også lige en tur mere i denne uge med feber og forkølelse altså altså ... ville snart gerne være sygdomsfri

God bedring med jer alle... håber det snart er ovre

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.