Hvis temperament har dit barn mest?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.130 visninger
15 svar
0 synes godt om
26. april 2010

Mira0911

Hvilket temperament har dit barn mest af, efter sine forældre?

Her er der ingen tvivl om, hvem vores har sit temperament efter... Gisp...

Det har hun fra Moderen.... Puha, og det er virkelig en slem en.... Synes jeg selv...

Mit temperament, er slet ikke til at styre, når det er brudt ud...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. april 2010

hc=k

Herhjemme har han det fra faren og hold da op en hysterisk unge jeg har mig nogle dage. Hans far kan blive noget så hidsig og da han var mindre kunne han ødelægge både hans briller og andre ting fordi han fx. tabte i batminton.

Anmeld

26. april 2010

Lone Jakobsen

her har min datter tydeligvis mit temperament...og min mellemste søn med. men min ældste søn har sin fars rolige gemyt.

min yngste søn ved jeg endnu ikke med.....men på udseendet ligner han sin far dog har han mine blå øjne

Anmeld

26. april 2010

Svei

Sit eget....jeg synes ikke man kan sige de direkte minder om nogen af os og vi har jo ændret os som voksne. heldigvis. Dog minder min den ældste på alle områder IKKE om mig, så jeg er sikker på at han er fuldstændig som hans far, stakkels dreng at havne i en familie der på ingen måde minder om ham.

Anmeld

26. april 2010

1977

Profilbillede for 1977

Os begge. Vi har nemlig begge et stort temperament og tjaaa...det har den bette også

Anmeld

26. april 2010

karina1980

den ældste har sin fars, total konfliktsky og enormt følsom og bange for ingen kan lide ham (nøjagtig som sin far og grunden til vi ikke er sammem)

den yngste er en rigtig god blanding af os begge, hun kan både være hysterisk, men kan også have en masse tålmodighed,

desværre fungere de 2 sjældent som et godt søskendepar, de er som ild og vand, det er faktisk vildt at se

Anmeld

26. april 2010

TbCp

Det er svært... hun har et gevaldigt temperament, men det er der egentlig ikke nogen af os der har.

Der er dog andre ting hvor man kan sige at det er fra mor/far. F.eks. hvis hun er sulten og der går for lang tid inden maden er klar.... hun bliver uudholdelig og det samme gør faderen (og fasteren... og farmoren... har jeg ladet mig fortælle). Så det må helt klart være fra den side af familien.

Hvis hun er igang med at lave noget og det driller hende kan hun blive skide hidsig! Sådan har jeg det også, så smider jeg tingene og går

Der er flere ting hvor hun minder om os...

Nå ja... og så er hun ligeså vild med sko som moderen og ligeså vild med biler som faderen

Anmeld

26. april 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator

Det er HELT KLART farmands Jeg håber jeg får en mor-klon, når Frigg kommer hehe. Så vi får lidt mere balance

Idun og far er fuldstændig ens på mange punkter ... så nu må vi se, hvordan Frigg bliver.

Anmeld

26. april 2010

Moma

Min datters temperament ligner desværre mit - jeg var meget hidsig og hysterisk som barn - dette har jeg dog heldigvis lært at tøjle som voksen. Men jeg skal stadig tage mig gevaldigt sammen, når hun får en af sine ture, og jeg så ikke skal ryge med.

Ved ikke om jeg kan udtale mig om sønnikens temperament endnu, han er kun 8 mdr. Men indtil videre er han en dejlig nem og glad dreng - nem at gøre tilpas. (Misforstå mig nu ikke min datter er også en dejlig pige).

Anmeld

26. april 2010

Mira0911

Moma skriver:

Min datters temperament ligner desværre mit - jeg var meget hidsig og hysterisk som barn - dette har jeg dog heldigvis lært at tøjle som voksen. Men jeg skal stadig tage mig gevaldigt sammen, når hun får en af sine ture, og jeg så ikke skal ryge med.

Ved ikke om jeg kan udtale mig om sønnikens temperament endnu, han er kun 8 mdr. Men indtil videre er han en dejlig nem og glad dreng - nem at gøre tilpas. (Misforstå mig nu ikke min datter er også en dejlig pige).

Mit temperament er virkelig også bare et h***** at være i nærheden af...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.