Jer der har børn med allergi?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

26. april 2010

Svei

hc=k skriver:

Ja det er sgu synd for dem, men de kan heldigvis godt vokse fra det. Jeg var 2 år da mit blev opdaget, dengang var det ”bare” høfeber og kun overfor græs og birk, nu er det mod alle planter og blomster + det har udviklet sig til astma. Jeg håber virkelig min søn vokse fra sit.

Det er blevet værre og værre for min søn, så slemt nu at jeg må holde ham hjemme fra skole. Men det ender jo nok med en vaccine til ham, men den er han virkelig angst for nu og går vi i gang skal det jo gennemføres. Men jeg håber da det forsvinder nu han er i behandling for hans cøliaki.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. april 2010

june1987

her er det kun jessica

Anmeld

26. april 2010

Svei

june1987 skriver:

her er det kun jessica

Det var også kun den store her, men ja nu ser det ud til den yngste også får det....dog er han jo stor, 4 år, i forhold til Jeppe der fik det som spæd...

Anmeld

26. april 2010

hc=k

Yrsa skriver:

<br /><br /><p> Det er blevet værre og værre for min søn, så slemt nu at jeg må holde ham hjemme fra skole. Men det ender jo nok med en vaccine til ham, men den er han virkelig angst for nu og går vi i gang skal det jo gennemføres. Men jeg håber da det forsvinder nu han er i behandling for hans cøliaki.</p>

Jamen vaccinen er jo også super god. Jeg kan desværr ikke vaccineres pg heller ikke min søn.

Anmeld

26. april 2010

Svei

hc=k skriver:

Jamen vaccinen er jo også super god. Jeg kan desværr ikke vaccineres pg heller ikke min søn.

Hvorfor ikke...? jeg ved da heller ikke om Jeppe kan...men mon ikke..

Anmeld

26. april 2010

hc=k

Yrsa skriver:

<br /><br /><p> Hvorfor ikke...? jeg ved da heller ikke om Jeppe kan...men mon ikke..</p>

Jeg kan ikke fordi det stadig efter 21 år er uklart hvad jeg er allergisk overfor af forskællige ting. Min søn kan ikke fordi han er for lille.

Anmeld

26. april 2010

Svei

hc=k skriver:

Jeg kan ikke fordi det stadig efter 21 år er uklart hvad jeg er allergisk overfor af forskællige ting. Min søn kan ikke fordi han er for lille.

Ok, så skal Jeppe nok lige have klarlagt alt det han er allergisk over for først.

Anmeld

26. april 2010

hc=k

Yrsa skriver:

<br /><br /><p> Ok, så skal Jeppe nok lige have klarlagt alt det han er allergisk over for først.</p>

Det forklarede min læge mig da jeg spurgte ja. Vaccinen er effektiv, hvis man er allergisk overfor fx. 2 forskellige typer pollen, men hvis man er allergisk overfor mange flere typer så vil det ikke hjælpe noget.

Anmeld

26. april 2010

Svei

hc=k skriver:

Det forklarede min læge mig da jeg spurgte ja. Vaccinen er effektiv, hvis man er allergisk overfor fx. 2 forskellige typer pollen, men hvis man er allergisk overfor mange flere typer så vil det ikke hjælpe noget.

Ok...åh, han reagerer på flere slags, værst på Birk og hassel men også på græs og pelsdyr.. og madvarer.

Anmeld

26. april 2010

Svei

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.