Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Baagøe skriver: Hun meldte sin ankomst den 25. oktober 2009, så hun er præcis 6 mdr. idag
Hun meldte sin ankomst den 25. oktober 2009, så hun er præcis 6 mdr. idag
Nå det havde jeg lige overset - sorry
Men tillykke med hende i dag så!
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Mettemus skriver: Nå det havde jeg lige overset - sorry Men tillykke med hende i dag så!
Ha ha Tak. Alle de ting, der står på min liste, var de ting, jeg havde klar til hende, og alt hvad jeg fik brug for den første måneds tid
KaMa skriver: Min-mave.dk har en skøn liste. Der er alt det overflødige taget væk. Samt gode råd til billige alternativer. Den er inddelt i, hvad man skal bruge til hvilken tid.
Min-mave.dk har en skøn liste. Der er alt det overflødige taget væk. Samt gode råd til billige alternativer. Den er inddelt i, hvad man skal bruge til hvilken tid.
Fint, tak for det - det er lige sådan en liste jeg har brug for!
Mettemus skriver: Er der nogen der ved hvor man kan finde/har et link til en liste over alt hvad man har brug for til et lille barn (lad os sige ca. det første år)? Er ved at planlægge, lægge budgetter osv for hvordan livet ser ud når vi engang (om forhåbentligt ikke så længe) skal være tre i stedet for to
Er der nogen der ved hvor man kan finde/har et link til en liste over alt hvad man har brug for til et lille barn (lad os sige ca. det første år)? Er ved at planlægge, lægge budgetter osv for hvordan livet ser ud når vi engang (om forhåbentligt ikke så længe) skal være tre i stedet for to
hvis du sender mig din email kan jeg maile dig en liste jeg har handlet efter. mvh Maise
Jeg kunne også bruge sådan en liste, og jeg kan ikke finde den inde på min-mave så hvis nogen kunne smide et link ville det være rigtig fedt
Hejsa.
Tillykke med den kommende guldklump.
Jeg kan helt klart anbefale at du også anskaffer dig en sitbag ( se www.sitbag.dk ) Du vil hurtigt finde ud af hvor meget det betyder at kunne få baby ind og ud af bilen uden at baby vågner. Og så er den dejlig at putte i.
Held og lykke med det hele.
Knus Stine.
StineW skriver: Hejsa. Tillykke med den kommende guldklump. Jeg kan helt klart anbefale at du også anskaffer dig en sitbag ( se www.sitbag.dk ) Du vil hurtigt finde ud af hvor meget det betyder at kunne få baby ind og ud af bilen uden at baby vågner. Og så er den dejlig at putte i. Held og lykke med det hele. Knus Stine.
Tak for tippet - det ser rigtig lækkert ud
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128