bestiller tid til privat scanning

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

636 visninger
3 svar
0 synes godt om
25. april 2010

Siber

Hej tøser,

Nu har vi besluttet os for at bestille tid til privat scanning. Som før fortalt får man først en scanning i uge 18 her i Norge. Min mand var derfor ved at gå i panik, og vi bestiller derfor en scanning, for at se om alt er ok med baby.

I morgen skal jeg til lægen, og jeg har også bestilt tid til jordemoder (det skal man nemlig også selv)

Hvornår er første besøg hos jordemoder egentlig i DK? jeg kan ikke huske det fra de to andre! Her i Norge er første besøg (hvis man vil) i uge 24

Knus Siber, der glæder sig til at høre hjertelyd i morgen!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. april 2010

oo

orv uge 18!! det er godt nok sent! så de kører slet ikke med nakkefoldsscanning osv og tilbud om abort hvis der er noget galt deroppe?

jeg skulle også selv bestille tid hos min jordmor, og jeg skal afsted for første gang på tirsdag, hvor jeg er 15+6

Anmeld

25. april 2010

Siber

Tjuhl skriver:

orv uge 18!! det er godt nok sent! så de kører slet ikke med nakkefoldsscanning osv og tilbud om abort hvis der er noget galt deroppe?

jeg skulle også selv bestille tid hos min jordmor, og jeg skal afsted for første gang på tirsdag, hvor jeg er 15+6

Nej her er der ikke noget der hedder nakkefoldscanning, med mindre at der er noget arveligt i fam eller noget andet risikabelt.

Den kritiske alder er 38 her, hvor den i DK er 35!

Ja det er rigtig sent, så det var også derfor min mand panikkede lidt!

Hvorfor skal du selv finde jordemoder? mener altså ikke at jeg gjorde det de to andre gange da vi boede i DK. der fik jeg brev!!

Anmeld

25. april 2010

oo

Siber skriver:

Nej her er der ikke noget der hedder nakkefoldscanning, med mindre at der er noget arveligt i fam eller noget andet risikabelt.

Den kritiske alder er 38 her, hvor den i DK er 35!

Ja det er rigtig sent, så det var også derfor min mand panikkede lidt!

Hvorfor skal du selv finde jordemoder? mener altså ikke at jeg gjorde det de to andre gange da vi boede i DK. der fik jeg brev!!

det skulle vi allesammen hernede, man skal ringe til den jordmor man vil gå ved. Jeg er jo tilknyttet Svendborg Sygehus, men jeg bor i Faaborg, så jeg går hos jordmoren hernede i byen istedet for at tage hele vejen til Svendborg

jeg kan virkelig godt forstå I tager en privat scanning så! puha! jeg ville slet ikke kunne vente så mange uger/måneder før jeg så babyen i maven!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.