Computerfreakkage

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.258 visninger
11 svar
0 synes godt om
24. april 2010

Anasmor

Mikkel skal konfirmeres i morgen er en RET stor computerfreak... det syntes hans mor skulle gengives, så her er kagen til 45 personer... vejede 8½ kg ...

Er SIKKER på at der er kage nok

Toblerone og jordbær i mørke bunde...Den grønne farve er den samme som bordpynten

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. april 2010

saxa

Ejjj er fuldstændig imponeret over dine kage-evner!!

Anmeld

24. april 2010

B&J

hihihi sådan en kage skulle min kæreste da også ha haft griner han er jo sådan en it mand.... totalt flot kage...

Anmeld

24. april 2010

Gellan

Anasmor skriver:

Mikkel skal konfirmeres i morgen er en RET stor computerfreak... det syntes hans mor skulle gengives, så her er kagen til 45 personer... vejede 8½ kg ...

Toblerone og jordbær i mørke bunde...

WOOOW hvor er den bare fed Har du lavet den "computernørd" helt af MMF og freehand?

Anmeld

24. april 2010

Dot D

Toblerone og jordbær i mørke bunde...Den grønne farve er den samme som bordpynten

Hvor er den fed. Jeg har selv gang i pynten til en computerkage til næste uge, håber den bliver ligeså flot som din, hi hi hi, et lidt andet udseende men også en computerfreak, der skal konfirmeres

Anmeld

25. april 2010

Anasmor

Gellan skriver:

WOOOW hvor er den bare fed Har du lavet den "computernørd" helt af MMF og freehand?

Jep... lavet af egen fantasi og i frihånd 

Anmeld

25. april 2010

Anasmor

Dot D skriver:

Hvor er den fed. Jeg har selv gang i pynten til en computerkage til næste uge, håber den bliver ligeså flot som din, hi hi hi, et lidt andet udseende men også en computerfreak, der skal konfirmeres

Ih den glæder jeg mig til at se.. og møde dig i Århus d. 13

Anmeld

25. april 2010

Dot D

Anasmor skriver:

Ih den glæder jeg mig til at se.. og møde dig i Århus d. 13

Ja tak og i lige måde, det bliver sjovt at få sat ansigt på den sejeste kagebager

Anmeld

25. april 2010

Anasmor

Dot D skriver:

Ja tak og i lige måde, det bliver sjovt at få sat ansigt på den sejeste kagebager

Arhh, nu strammer du den vist ... men er da glad for at du kan lide mine kager .. så mange tak

Anmeld

25. april 2010

Susan1978

ooorrr Stinna.. den er feeed.. mega enkelt og så alligevel så fyldt med detaljer..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.