øvekager :-)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

605 visninger
2 svar
0 synes godt om
24. april 2010

Nemesis

Det er man jo nødt til, for at blive bedre :-)

Rockbis kagen er en alm. chokoladekage og den måtte jeg ikke smøre op, så den er ikke glat glat. Det var første gang jeg prøvede bogstaverne og så de gerbera udstikkere som IKKE ville som jeg ville.

Den anden er dagens hyggekage. chokoladekage delt i 2 med en ananas, papaya, mango mousse imellem. Her var det første gang med alle udstikkerne og jeg har da lært en del undervejs :-)

Det var faktisk kun 2. gang jeg selv lavede mmf..og den virker ..hullet eller usamlet.

:-) Sisse

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. april 2010

Dot D

ladydan1 skriver:

Det er man jo nødt til, for at blive bedre :-)

Rockbis kagen er en alm. chokoladekage og den måtte jeg ikke smøre op, så den er ikke glat glat. Det var første gang jeg prøvede bogstaverne og så de gerbera udstikkere som IKKE ville som jeg ville.

Den anden er dagens hyggekage. chokoladekage delt i 2 med en ananas, papaya, mango mousse imellem. Her var det første gang med alle udstikkerne og jeg har da lært en del undervejs :-)

Det var faktisk kun 2. gang jeg selv lavede mmf..og den virker ..hullet eller usamlet.

Det er rigtigt, øvelse gør mester. Jeg synes, de er blevet ret gode, dine kager, kan godt lide dine blade på kage to

Anmeld

25. april 2010

Susan1978

Synes da den er virkelig fiiin af 1 kage .... det skal nok blive super godt.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.