Kage til "Sjov og leg" fest

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4.781 visninger
9 svar
0 synes godt om
24. april 2010

propogberta

Så fik jeg lavet kagen til "sjov og leg"dag på Alberte's skole ! Det var første indskyldelse at vi sku da ha kage med da hun blev spurgt om hvad vi skulle ta med til ta selv bordet ! Lidt miljøskadet er hun jo nok men man blir da lidt stolt når tøsen mener der ikke findes andre i hele verden som ka lave lige så flotte kager som hendes mor ♥ !
Kagen er regnbuefarvet drømmekage som er pyntet med fondant og RI.
Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. april 2010

Nullemor

ej hvor er det bare en fed ide

Anmeld

24. april 2010

Anasmor

den er super sød...

Anmeld

24. april 2010

Alexis - i den virtuelle verden!

Rigtig fed kage!

Anmeld

24. april 2010

propogberta

Tak...så håber vi den bliver godtaget i morgen på ta selv bordet

Anmeld

24. april 2010

B&J

ej hvor er den bare super flot...

Anmeld

24. april 2010

Dot D

Anja Dahl skriver:

Så fik jeg lavet kagen til "sjov og leg"dag på Alberte's skole ! Det var første indskyldelse at vi sku da ha kage med da hun blev spurgt om hvad vi skulle ta med til ta selv bordet ! Lidt miljøskadet er hun jo nok men man blir da lidt stolt når tøsen mener der ikke findes andre i hele verden som ka lave lige så flotte kager som hendes mor ♥ !
Kagen er regnbuefarvet drømmekage som er pyntet med fondant og RI.

Hvor blev den flot, godt du valgte at følge første indskydelse. Hinkeruden, er den tegnet op med pastafarve i vodka? Hvis ja, tørre det så? har været igang i dag og synes ikke rigtigt, at det vil tørre, mon jeg har for meget vodka i?

Anmeld

25. april 2010

propogberta

Tak ska du ha!

Nej den er tegnet på med de tusher man kan købe med levnedsmiddelfarve ! Men den iPad kage jeg lige har lavet var der malet på med pastafarve blandet med vodka. Jeg syns heller ikke det tørrede 100% op men blev ved med at være lidt klistret!

Anmeld

25. april 2010

Susan1978

Anja hvor er den bare qute....    du er dælme mega sej..

Hvordan pokker for du tid til at lave så mange og fiiine kager, med 3 unger i hytten ?

jeg synes tiden er knap med 2 ....

Anmeld

25. april 2010

propogberta

Susan1978 skriver:

Anja hvor er den bare qute....   du er dælme mega sej..

Hvordan pokker for du tid til at lave så mange og fiiine kager, med 3 unger i hytten ?

jeg synes tiden er knap med 2 ....

Tak ska du ha ! Ungerne var også vilde med den og rub og stub blev spist !

I forhold til tiden.... tjaa jeg sidder næsten altid med et eller andet kreativt om aftenen i stedet for at se fjernsyn så på den måde kan man nå en del når alle  unger er puttet

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.