Kom med forslag ;)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.301 visninger
42 svar
0 synes godt om
24. april 2010

Trolde_mor

Nu ved vi jo at der gemme sig en lille nivse-dreng. Så nu kan vi jo prøve at tænke lidt på navne..

Men det er godt nok svært. Vil gerne at navnet er specielt, og ikke vildt gammeldags.

Og ja, så er der jo tradition - så han skal hedde Peter Martin / Martin Peter Rasmussen.

Men hvad passer lige med det?

Ved det er mange krav - men måske i lige har navnet?

Kunne selv godt li' Kian, men kan kæresten ikke.. Men lidt a la' den stil?

Håber i kan komme med lidt forslag.. På trods af kravene

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. april 2010

oo

jeg vil - som altid - foreslå navnet Magne

Anmeld

24. april 2010

Trolde_mor

jeg vil - som altid - foreslå navnet Magne

Hm... det er vist lidt for gammeldags hehe.. har også en veninde med en søn der hedder det

Andre forslag?

Anmeld

24. april 2010

Ann-

Liam

Conrad

Hjalte

Anmeld

24. april 2010

saxa

Vores drenge-navne (Har selv en lille gut i mavsen) er dem her:

Liam

Tino

Milo

Tristan

Anmeld

24. april 2010

VIPpigen

Lille-nivs mor skriver:

Nu ved vi jo at der gemme sig en lille nivse-dreng. Så nu kan vi jo prøve at tænke lidt på navne..

Men det er godt nok svært. Vil gerne at navnet er specielt, og ikke vildt gammeldags.

Og ja, så er der jo tradition - så han skal hedde Peter Martin / Martin Peter Rasmussen.

Men hvad passer lige med det?

Ved det er mange krav - men måske i lige har navnet?

Kunne selv godt li' Kian, men kan kæresten ikke.. Men lidt a la' den stil?

Håber i kan komme med lidt forslag.. På trods af kravene

Altså mit er ikke "til salg" hehe

Men hvis vi får en dreng, skal han hedde Tobias, ved ikke hvorfor, men er helt væk i navnet, og syntes ikke der er mange med det efterhånden. Men det er godt nok heller ikke et sjældent et

Anmeld

25. april 2010

Trolde_mor

VIPpigen skriver:

Altså mit er ikke "til salg" hehe

Men hvis vi får en dreng, skal han hedde Tobias, ved ikke hvorfor, men er helt væk i navnet, og syntes ikke der er mange med det efterhånden. Men det er godt nok heller ikke et sjældent et

Well.. skulle måske heller ikke have skrevet sjældent, nok mere - ikke så brugt pt.... hehe

Tobias er også et sødt navn, men har kendt en der hed Tobias, så det gør at tilknytningen til navnet er "forstyrret".. hehe

Anmeld

25. april 2010

FrkLarsen

Alexander 

Morten

Frederik

Anmeld

25. april 2010

VIPpigen

Lille-nivs mor skriver:

Well.. skulle måske heller ikke have skrevet sjældent, nok mere - ikke så brugt pt.... hehe

Tobias er også et sødt navn, men har kendt en der hed Tobias, så det gør at tilknytningen til navnet er "forstyrret".. hehe

Aha... Ja, det er forstyrrende når der er knyttet andre til navnet. Nok derfor jeg godt kan li det, kender nemlig ingen Tobias

Anmeld

25. april 2010

Trolde_mor

FrkLarsen skriver:

Alexander 

Morten

Frederik

Vi faldt også over navnet Alexander igår, og syntes helt vildt godt om det, men det er 500 i Danmark i år der er blevet navngivet det navn Ret øv...

De andre er for almindelige...syntes jeg.. hehe...

Men tak, for dit bud søde

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.