søvn. 6 mdr!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.099 visninger
9 svar
0 synes godt om
24. april 2010

EliasMinDejligeSøn<3

hej

ville lige høre hvor meget og tit jers børm sov da dee var 6 mdr

Anmeld

3 numre af Vores Børn + 2 LEGO Storage bokse.

Spar 384 kr.

Køb her for kun 229 kr.

24. april 2010

<3

Ikke meget haha

Har lige læst at små børns søvncyklus er 45 min let søvn, 45 dyb søvn og så let søvn igen og derefter hel opvågning - sådan hele natten...

Det blev bedre efter 1år

Anmeld

24. april 2010

Betina&Mathias

Min søn er lige blevet 6 mdr. Han sover ca. 10-11 timer om natten, og ca. 3-4 timer om dagen (fordelt på 2 lure)

Anmeld

24. april 2010

Halbschön

<3Elias&Christina<3 skriver:

hej

ville lige høre hvor meget og tit jers børm sov da dee var 6 mdr

Hej Christina..

Min Nicolai sover fra ca. 19-6.30 om natten afbrudt af et måltid om natten... Og så sover han ca. 3-4 timer i løbet af dagen fordelt på små lure...

Anmeld

24. april 2010

EliasMinDejligeSøn<3

Renée88 skriver:

Hej Christina..

Min Nicolai sover fra ca. 19-6.30 om natten afbrudt af et måltid om natten... Og så sover han ca. 3-4 timer i løbet af dagen fordelt på små lure...

hej er elias nemlig også begyndt på.. og  men nogen siger bare at han sover for lidt? så blev lidt forvirret

Anmeld

24. april 2010

Ni-ko-li-ne

<br /><br /><p> hej er elias nemlig også begyndt på.. og&nbsp; men nogen siger bare at han sover for lidt? så blev lidt forvirret</p>

Det er da fint:0) og hvis han trives og er glad, så er der da ingen grund til bekymring... Eller til at lave om på noget:0)

Anmeld

24. april 2010

Ni-ko-li-ne

<br /><br /><p> hej er elias nemlig også begyndt på.. og&nbsp; men nogen siger bare at han sover for lidt? så blev lidt forvirret</p>

Det er da fint:0) og hvis han trives og er glad, så er der da ingen grund til bekymring... Eller til at lave om på noget:0)

Anmeld

24. april 2010

Halbschön

hej er elias nemlig også begyndt på.. og  men nogen siger bare at han sover for lidt? så blev lidt forvirret

Som Ka-ri-na skriver, så er det sådan det skal være så længe han trives.. Nicolai er også først begyndt på det her på det sidste efter at han er kommet i egen seng og efter at jeg stoppede med at amme... Nu håber jeg bare snart hans natmåltid forsvinder.. Er lidt hårdt at stå op kl 3, når man skal op kl. 5 selv ;-)

Anmeld

24. april 2010

EliasMinDejligeSøn<3

Renée88 skriver:

Som Ka-ri-na skriver, så er det sådan det skal være så længe han trives.. Nicolai er også først begyndt på det her på det sidste efter at han er kommet i egen seng og efter at jeg stoppede med at amme... Nu håber jeg bare snart hans natmåltid forsvinder.. Er lidt hårdt at stå op kl 3, når man skal op kl. 5 selv ;-)

ja ang det om natten er det meget forskeligt om elias  skal ha om natten eller om han  sover til kl halv 6 kan jeg aldrig vide hehe

Anmeld

24. april 2010

Na-Wi

William får en flaske majsvælling kl 21 hvor han bliver lagt i seng, og så hører jeg ikke mere til ham før ved en 7 tiden næste morgen.. Der får en han tør numse og en flaske mme og så sover vi videre til kl 9

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.