Hvad laver I?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

426 visninger
8 svar
0 synes godt om
24. april 2010

linemus

Hvad laver I/skal I lave i aften?

Husbond har forladt mig til fordel for en drenge-fødselsdag. Har dog lovet at holde sig ædru, så han kan komme efter mig, hvis der skulle ske noget baby-relateret.

Nu vil jeg tage mig sammen til at lægge ungerne i seng, så skal der ryddes op efter aftensmaden, og så skal jeg have kigget på et par ting på computeren. Tænker dog mest over, hvad jeg skal spise imens...

Line - keder sig lidt/tyk og doven

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. april 2010

ivfmarie

Hot lovin'.... I hope

Men ellers står den vist bare på lidt vasketøj, og så vil jeg tidligt i seng - jeg skal arbejde...

Anmeld

24. april 2010

ka li ja

jeg sidder og guffer chips sammen med ungerne

og så regner jeg med at skulle lurer lidt boxing senere hvis jeg er rigtig heldig

Anmeld

24. april 2010

..

Lige nu ser vi lidt tv men satser da stærkt på lidt hygge med manden senere

Anmeld

24. april 2010

Nadi

Jeg var blevet inviteret på date i aften af min kære mand, så vi har været i biffen og se The Lonely Bones. Den kan varmt anbefales, nøj den var god!!

Anmeld

25. april 2010

ka li ja

wuuuuuuuhuuuuuu kessler vandt!!!!!

monster fed kamp

Anmeld

25. april 2010

Matsør

Profilbillede for Matsør
Jeg overlevede fordi ilden i mig brændte stærkere end ilden omkring mig

Sidder og tager tid på nogle seriøst lede plukveer. 5-7 min imellem, ca. 45-60 sek. lange - og forsvinder som dug for solen, når jeg rejser mig eller skifter fra min sædvanlige federstilling i sofaen

Og så forbander jeg min hellige svigermor langt væk, som efter at have tabt sig 15 kg. på sultekur, synes at det er helt ok og legalt at debattere min efterhånden ret omfangsrige gravid-store mave ved aftenens familiemiddag. Det er muligt jeg er gravid, men derfor er kommentarer som "du er jo blevet meget bred over det hele" og "du er godt nok stor denne gang" faktisk ret rammende - man føler sig ikke lige super lex i forvejen. Paradoksalt nok siger vægten kun +8 kg og med termin mandag er det vel helt fint! Fortæl mig at jeg er smuk gravid eller klap kaje kvinde

Anmeld

25. april 2010

linemus

cmks2007 skriver:

Sidder og tager tid på nogle seriøst lede plukveer. 5-7 min imellem, ca. 45-60 sek. lange - og forsvinder som dug for solen, når jeg rejser mig eller skifter fra min sædvanlige federstilling i sofaen

Og så forbander jeg min hellige svigermor langt væk, som efter at have tabt sig 15 kg. på sultekur, synes at det er helt ok og legalt at debattere min efterhånden ret omfangsrige gravid-store mave ved aftenens familiemiddag. Det er muligt jeg er gravid, men derfor er kommentarer som "du er jo blevet meget bred over det hele" og "du er godt nok stor denne gang" faktisk ret rammende - man føler sig ikke lige super lex i forvejen. Paradoksalt nok siger vægten kun +8 kg og med termin mandag er det vel helt fint! Fortæl mig at jeg er smuk gravid eller klap kaje kvinde

Ej, sikke da en strid svigermor 8 kg, det er da ikke særlig meget! Jeg har taget 13 kg på pt. og er tilfreds med det. Jeg er sikker på, du er rigtig smuk gravid 

Spændende om dine plukveer snart giver resultat. Er du ikke ved at være utålmodig, når nu terminen er så tæt på? Jeg går selv rundt og forventer fødsel hvert øjeblik (ikke at jeg er klar), selvom der er næsten to uger igen til termin. Havde de ondeste plukveer i går aftes mens jeg kørte bil, men de forsvandt da jeg kom hjem og fik lagt mig. Synes også det er lidt for tidligt endnu, selvom jeg er utålmodig, men jeg hepper gerne på dig

Anmeld

25. april 2010

Lise

Jeg var til 2x50-års fødselsdag. Det skulle have været en "all nighter", men den var Casper ikke med på. Da han havde hylet i tre timer, og jeg var gået glip af det meste af forretten, det meste af hovedretten og en tale som angiveligt skulle have været "skide god", så pakkede jeg barnet, sagde god fornøjelse til Christian, og så kørte jeg hjem...

Men så er jeg da det mere frisk idag

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.