hvad har i tilbage om måneden?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

24. april 2010

starsofheaven

Eva skriver:

Er der så regnet ud med børnepasning osv... og er børnepengene regnet med i..

Det er jo forskelligt hvad man kan og vil klare sig for...jeg tror godt man kan klare sig for det I har især hvis I ikke har lille forbrug af tøj, rejser osv.. Jeg kan huske vi havde 10.000kr som par uden barn da vi købte hus for over 15 år siden..

Knus..

nej børnepenge er ved siden af.. og det er med alle faste udgifter. dog ik mad og er bruger vi ca 4000.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. april 2010

Honningblomst

starsofheaven skriver:

nej børnepenge er ved siden af.. og det er med alle faste udgifter. dog ik mad og er bruger vi ca 4000.

Ok..bare man lige husker vuggestue... jeg har heller aldrig regnet børnepengene med de er rare ved siden af, især med tre unger... Men altså, mon ikke det går med 11.000 kr til det hele...

Knus..

Anmeld

24. april 2010

MoarTNoah

starsofheaven skriver:

når alle jeres udgifter er betalt?

Vi har som regelt mellem 15-16000 tilbage, nogen måneder mere, andre mindre - lige nu har vi f.eks. 4000+/- på min konto og 14.000+/- på mandens konto

Anmeld

24. april 2010

Sesse89

Jeg har omkring 2500kr tilbage til mig selv

Og kæresten ca 1000kr måske mere alt efter hvor meget han overtrækker sin konto li for tiden. Heldigvis har han fået nyt kort så det kan han ikk længre mere snart
Så der vil han have omkring 1200-1900kr tilbage hver 14 dag.

Når jeg har født vil jeg have omkring 3800-4000kr tilbage.

Maden og adre udgifter er betalt så det er til hygge, tøj m.m

Anmeld

25. april 2010

Matsør

Profilbillede for Matsør
Jeg overlevede fordi ilden i mig brændte stærkere end ilden omkring mig

Lige pt. har vi 14.200 når alle faste udgifter er betalt. Det er inkl. børnepenge og en rentebesparelse på huslån.

Om et års tid, når vi har en institutionsplads mere + mulig beskatning af firmabil, hvis manden siger ja til nyt job + evt. stigning i renten til maks, vil vi have 10.100. Det er worst case. Og tro mig, for de penge kan man sagtens have råd til luksus, det kræver bare at man gider tænke sig lidt om og spare op til det.

Anmeld

25. april 2010

misslea

starsofheaven skriver:

Lige pt har vi ca. 20.000 kr tilsammen...!!! Så vi sætter ca. 10.000 kr ind på en opsparring hver måned!! Når vores dejlige baby kommer i starten af okt. ser det selvfølgelig lidt anderledes ud

Har faktisk ikke regnet på hvor meget anderledes det bliver...!! Der er jo en del udgifter til bleer, mad, tøj, baby-"ting" senere vuggestueplads osv!!! Så vi må jo sætte os ned en dag og få et overblik... heheh!!!

fra Lea 16+6

Anmeld

25. april 2010

Diana...

Hold da op jeg synes i har meget :) 

Jamen lige pt er vi begge arbejdsløse så der er vi helt nede og skrave bunden men manden starter på job i gen på mandag så skulle det gerne se lidt lysere ud igen, men jeg tror vi max har 3000 til os om måneden og det er også til mad. lige pt. jeg tør faktisk slet ikke regne på det ha ha. 

Anmeld

25. april 2010

Soap

Hvad bruges disse tråde til ? 

Syns jeg ser mange af dem og forstår ikke helt hvad man kan bruge til hvad andre har og ikke har ? 

Jeg er dog meget imponeret over nogen kan klare sig for så lidt, godt nok flot 

Anmeld

25. april 2010

june1987

Vi har omkring 7500 til os alle sammen og det er rigeligt til os

Anmeld

25. april 2010

starsofheaven

- skriver:

Vi har 6000 og lever fint....

hvad går de 6000 kr til så? er det til forbrug? altså sjov og fornøjelser og tøj og mad? eller?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.