svær depression

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

883 visninger
4 svar
0 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
24. april 2010

Anonym trådstarter

Vi havde en noget hård start ...

12 dage efter fødslen blev jeg akut indlagt på psykiatrisk afdeling med en fødselspsykose...( det er hvad de kalder det når det er graden værre end depression) alting foregik oppe i mit hovede og jeg var slet ikke tilstede ... troede i en hel uge at jeg stadig var derhjemme... det bildte min hjerne mig ind ... det lyder åndsvagt... men det er sandt ... jeg så kun at jeg var derhjemme... kæresten blev selvfølgelig knust.. men han var stærk og tog sig af både mig og den lille... så jeg kom heldigvis ud af det igen..

der er nu gået nogle måneder .. jeg er hjemme og jeg føler mig helt som mig selv igen.. hvilket er dejligt.. men angsten for tilbagefald er der stadig lidt..

mit spørgsmål er ... er der andre der har været i samme situation 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. april 2010

Nanna1985

Min blev opdaget ret hurtigt HELDIGVIS og havde min mand, personalet derude ikke været så hurtige med at skaffe mig hjælp, havde vores datter nok ikke levet i dag

Frygten sidder i mig og især da jeg blev gravid anden gang.. puha..

Man får lige pludselig en masse følelse tilbage Du er velkommen til at sende en PM istedet for på et åben forum..

Mvh Nanna

Anmeld

24. april 2010

Ni-ko-li-ne

Anonym skriver:

Vi havde en noget hård start ...

12 dage efter fødslen blev jeg akut indlagt på psykiatrisk afdeling med en fødselspsykose...( det er hvad de kalder det når det er graden værre end depression) alting foregik oppe i mit hovede og jeg var slet ikke tilstede ... troede i en hel uge at jeg stadig var derhjemme... det bildte min hjerne mig ind ... det lyder åndsvagt... men det er sandt ... jeg så kun at jeg var derhjemme... kæresten blev selvfølgelig knust.. men han var stærk og tog sig af både mig og den lille... så jeg kom heldigvis ud af det igen..

der er nu gået nogle måneder .. jeg er hjemme og jeg føler mig helt som mig selv igen.. hvilket er dejligt.. men angsten for tilbagefald er der stadig lidt..

mit spørgsmål er ... er der andre der har været i samme situation 

jeg har ikke oplevet det... men jeg ville sige at jeg godt kan forstå du er bange for at det skulle ske igen!det må være svært at slippe!

sender dig et stort knus!

Anmeld

24. april 2010

Anonym trådstarter

Nanna1985 skriver:

Min blev opdaget ret hurtigt HELDIGVIS og havde min mand, personalet derude ikke været så hurtige med at skaffe mig hjælp, havde vores datter nok ikke levet i dag

Frygten sidder i mig og især da jeg blev gravid anden gang.. puha..

Man får lige pludselig en masse følelse tilbage Du er velkommen til at sende en PM istedet for på et åben forum..

Mvh Nanna

er ked af at jeg fik alle følelserne frem hos dig igen ... men tak ... det hjælper at vide jeg ikke er den eneste ...

de opdagede heldigvis også mit så tidligt at det kunne gå hurtigt over ... kæresten fik at vide da jeg blev indlagt at der kunne gå et helt år ... tænk sig at miste et år ... det må være forfærdeligt ..

Anmeld

24. april 2010

Nanna1985

Anonym skriver:

er ked af at jeg fik alle følelserne frem hos dig igen ... men tak ... det hjælper at vide jeg ikke er den eneste ...

de opdagede heldigvis også mit så tidligt at det kunne gå hurtigt over ... kæresten fik at vide da jeg blev indlagt at der kunne gå et helt år ... tænk sig at miste et år ... det må være forfærdeligt ..

Skal du ikke tænke på Det er helt i orden.. Det er efterhånden mange år siden nu Det er 3 ½ år siden nu

Jeg blev ikke indlagt, fordi mit blev opdaget dagen efter fødslen og jeg fik psykolog hjælp med det samme.. De har en tilknyttet sygehuset.. Lå på barsels gangen i 6 dage og fik så lov at komme hjem, men havde sundhedsplejeske hver uge og psykolog samtaler 1 gang om ugen.. Det HJALP mig så meget og jeg kom mig efter 6 mdr

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.