jeg hopper rundt wuhu

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.784 visninger
11 svar
0 synes godt om
24. april 2010

june1987

Cecilia er blevet henvist til aalborg sygehus!!!

det er fordi cecilia hun er tågænger og både fys. og sygehus lægen mente jeg skulle men ikke min egen læge.

men men jeg har lige fået brev for aalborg sygehus og en henvisning omkring cecilia med hendes tågænger ! er så mega glad endelig skal de hjælpe min pige. jeg havde godt nok skrevet et lidt sur brev til min læge og det hjalp weeeee 

jeg hopper og danser og smiler

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. april 2010

CarinaSB

det er da super dejligt ..  :)

Anmeld

24. april 2010

june1987

ja nu har vi kæmpet over et halvt år !!!

Anmeld

24. april 2010

CarinaSB

Så er det bare super dejligt når der endelig sker noget .. Det er utroligt at man skal kæmpe så længe .. 

Anmeld

24. april 2010

Ni-ko-li-ne

june1987 skriver:

<p> <span style="font-size: large;"> <strong> Cecilia er blevet henvist til aalborg sygehus!!!</strong></span></p><p> <span style="font-size: large;"> <strong> det er fordi cecilia hun er tågænger og både fys. og sygehus lægen mente jeg skulle men ikke min egen læge.</strong></span></p><p> <span style="font-size: medium;"> <strong> men men jeg har lige fået brev for aalborg sygehus og en henvisning omkring cecilia med hendes tågænger ! er så mega glad endelig skal de hjælpe min pige. jeg havde godt nok skrevet et lidt sur brev til min læge og det hjalp weeeee&nbsp;</strong></span></p><p> <span style="font-size: medium;"> <strong> jeg hopper og danser og smiler</strong></span></p>

Lækkert!! Det er ikke til at holde ud når de ikke hjælper som de skal

Anmeld

24. april 2010

june1987

ka-ri-na skriver:

Lækkert!! Det er ikke til at holde ud når de ikke hjælper som de skal

nej det er det ikke.. men det er bare så skøøøønt at vi endelig fik den henvisning

Anmeld

24. april 2010

Sommerfuglelarven

Det er så skønt for jer, søde - ikke mindst for Cecilia, så hun ikke skal "lide" sådan med de fødder

Anmeld

24. april 2010

june1987

Sommerfuglelarven skriver:

Det er så skønt for jer, søde - ikke mindst for Cecilia, så hun ikke skal "lide" sådan med de fødder

ja det er nemlig super skønt søde

Anmeld

24. april 2010

Pernilleh

Profilbillede for Pernilleh
june1987 skriver:

Cecilia er blevet henvist til aalborg sygehus!!!

det er fordi cecilia hun er tågænger og både fys. og sygehus lægen mente jeg skulle men ikke min egen læge.

men men jeg har lige fået brev for aalborg sygehus og en henvisning omkring cecilia med hendes tågænger ! er så mega glad endelig skal de hjælpe min pige. jeg havde godt nok skrevet et lidt sur brev til min læge og det hjalp weeeee 

jeg hopper og danser og smiler

Nej,hvor er det dejligt for jer!Håber de kan hjælpe hende så...det er så frustrerede at skulle kæmpe en masse med "systemet".Så superdejligt

Anmeld

24. april 2010

Mussen2

Dejligt når systemt endelíg fungerer.

Hvad er tågænger

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.