Alt det sygdom....det holder jo aldrig op :-o

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

520 visninger
0 svar
0 synes godt om
23. april 2010

Mutti2

Ja, som om det er nogen overraskelse så ligger min datter endnu engang syg Det er simpelthen SÅ synd for hende! Hun fortjener det virkeligt godt nok ikke.

Hvor ville jeg ønske at jeg bare kunne hive alt sygdom fra hende over i mig selv!!

Hun har nu i 3 4 hele dage haft høj feber, skiftende imellem 40,2 og 39,1!! Hun har haft et par opkastninger, og har de sidste to dage, klaget over, og haft synligt ondt i nakken!

Jeg er skisme ved at gå ud af mit gode skind. jeg aner ikke hvad jeg skal gøre!! Jeg skal selvfølgelig have tjekket lejligheden, da vi mistænker der er noget her, der gør hende syg. Men det går ikke så hurtigt som håbet!

Jeg starter i praktik på sygehuset på mandag! Og det er jo klart at jeg ikke kan have forfærdeligt mange sygedage Og jeg har bare ikke nogen til at hjælpe

Jeg må indrømme at jeg overvejer at snakke med min vejleder og forklare min situation, så de ved det, og så evt prøvet at få istandsat at jeg kan tage de fridage når der er brug for det, til hendes sygdom, og så få praktikperioden forlænget ind i ferien!!!

Min datters helbred er SÅ meget mere vigtig end skolen, og uddannelse.

Men hvor er det fortvivlende.

Ville bare lige ud med det!

God weekend til jer alle.

Knus Pernille

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.