Symptomer på brystbetændelse?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

956 visninger
5 svar
0 synes godt om
23. april 2010

Dictes mor

Er der nogen af jer, der har haft brystbetændelse, og som kan fortælle mig om symptomerne? Det er fordi jeg har fået det skidt, har ondt i hals og er træt i hele kroppen, så jeg er nervøs for om det kan være en opstart på betændelse, eller om det bare er noget sygdom som er på vej, eller om jeg bare generelt er træt.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. april 2010

mettenoah

AVAVAV... man har feber og man føler sig som sprængt andebryst...
Det gjorde jeg ihvertfald....
Jeg var ikk i tvivl... der var desuden nogle hårde områder på brystet.
Vend dig til at massere brystet efter amning, så du ved, at det er helt tømt.. og så mærk efter eventuelle hårde områder.
Det virkede godt for mig

pøjpøj

Anmeld

23. april 2010

Ayasmor

Jeg fik tårnhøj feber i løbet af ingen tid, og store smerter fra det ene bryst (hvor der var betændelse).. så slemt at jeg ikke kunne løfte min arm. Brystet var også rødt og brændende.. Derudover havde jeg volsomme kulderystelser, så jeg var slet ikke i tvivl..

Anmeld

23. april 2010

Dictes mor

Okay så er det nok ikke det jeg har (heldigvis) for jeg har slet ikke ondt i brysterne.

Anmeld

30. april 2010

Tina2

Nej så er det ikke det du har, for så er du ikke i tvivl...

Jeg lå med 40 i feber en hel nat og hundefrøs og da jeg stod op om morgenen var mit ene bryst voldsomt ømt og meget rødt øverst og ned langs den ene side, så ind til vagtlægen i en fart og få pencillin. Det hjalp med det samme:-)

Anmeld

30. april 2010

Lone Jakobsen

åh vær du glad for at det ikke er brystbetændelse....sjældent bliver man så syg, så hurtigt.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.