Savner sex...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.430 visninger
9 svar
0 synes godt om
23. april 2010

Louan

hej  jeg savner bare så meget sex og min mand har bare ikke lyst jeg er ved at gå ud af mit gode skind hvis jeg ser en lækker mand tænker jeg bare på de første ti hvis ikke mere frække ting jeg kunne finde på at gøre ved ham. alt kan stort set tænde mig  ved godt det lyder underligt men har flere gange prøvet at kaste mig over min mand men det hjælper bare ikke rigtig ved godt at halv delen er nok homoner men puha hvor jeg savner sex er der nogen der har en god ide eller råd til hvad man kan gøre??

Louan  

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. april 2010

Mka

Øv det er da super trist at han ikke har lyst.. Men hvorfor har han ikke det? Kan godt forstå hvis du går og tænker frækt om andre mænd, ville jeg da også gøre.. Mit råd du må få dig en fin pink gummi dildo der kan det hele SMIL

Anmeld

23. april 2010

Sisley

Ja, har I talt om hvorfor han ikke har lyst? Nogle mænd kan ikke rigtig forholde sig til, at deres kæreste pludselig er gravid (hvis du er det) eller lige har født (det kan være en lidt traumatisk oplevelse for mænd også åbenbart). Har du forsøgt simpelthen at kaste dig over ham og "tvinge" ham - de fleste mænd har svært ved at sige nej, hvis først man tager tyren ved hornene eller hvordan jeg nu skal formulere det pænt... Hvor længe har det stået på og hvor meget forventer du selv at få? I må prøve at tale det igennem.

Anmeld

24. april 2010

Louan

hej igen

ja vi har snaket om det og han ved godt at min appeti er støre end hans . hans forklaring er jo at han har svært ved at blive opstemt nu hvor jeg er gravid ved godt at det kan blive et problem. vi hade ikke rigtig det samme problem da jeg ventede vores første barn så jeg synes det er lidt underligt at det er et problem nu men sådan er det vel bare.

tor nu også at en fin lyserød tingest måske kunne hjælpe lidt må ud og kigge på udvalget kan være det hjælper

Anmeld

24. april 2010

Louan

hej igen

ja vi har snaket om det og han ved godt at min appeti er støre end hans . hans forklaring er jo at han har svært ved at blive opstemt nu hvor jeg er gravid ved godt at det kan blive et problem. vi hade ikke rigtig det samme problem da jeg ventede vores første barn så jeg synes det er lidt underligt at det er et problem nu men sådan er det vel bare.

tor nu også at en fin lyserød tingest måske kunne hjælpe lidt må ud og kigge på udvalget kan være det hjælper

Anmeld

24. april 2010

Diana...

Nåå du gravid ja der er altså mange mænd der ikke bryder sig om at dyrke sex mens man er gravid. Min mand var heller ikke så glad for det han brød sig ikke om at Lucas lå lige inde på den anden side men det kom tilbage igen da jeg havde født heldigvis. og jeg fik ham da logget til det en gang i mellem. For ellers må man bare klare det selv ;) 

Anmeld

24. april 2010

Vidunderligeunger

kender det godt - det med at manden ikke har den store lyst...

Min kæreste er utrolig bange for at fødsel går igang hvis vi dyrker sex, eller at det gør ondt - men hver gang vi så endelig har fået taget os sammen til sex (ca 2 gange i måneden) så snakker vi altid om hvor skønt det har været og at det gør vi alt for sjældent haha

jeg købte en ladyfinger til at styre behovet med, men da min kæreste fandt den, smed han den ud og sagde "ej, skat - så får vi da aldrig gang i sex-livet"  

jeg håbe og tror på det bliver bedre når jeg har født, og vi er kommet på den sjove side af blødningerne og det nye liv

Knus Mitzie 34+5

Anmeld

10. maj 2010

kuller81

ja, min kæreste har heller ikke den store lyst. Det har gået mig en del på, da man jo i forvejen ikke føler sig super sexet med denne store klods på maven Rart at læse at andre har det samme problem (selvom det selvfølgelig er surt for jer også). Rart at høre om, at nogen har oplevet det samme og oplevet at det går over igen. Vi snakker heldigvis godt om tingene, så mon ikke vi finder ud af det her også

Anmeld

11. maj 2010

GryHSB

Du skriver din mand ikke var sådan da I ventede jeres første barn. Kan det tænkes, at han nu ved hvad der kommer ud, og derfor har svært ved at dyrkes sex med dig, mens du har hans barn inde i maven. Altså jeg mener bare; det er få mænd, der reelt kan sætte sig ind i der er en baby i maven, før den er kommet ud. Men anden gangs fædre skulle være meget mere bevidste om det. Så måske er det fordi han ved hvad der ligger derinde (et rigtigt levende menneske ) og at han ved I nok skal få et godt sexliv igen når fødslen har lagt sig.

Anmeld

19. maj 2010

Louan

Jeg må indrømme at jeg ved det ikke det kunne godt tænkes men han har ikke et problem hvis jeg starter det helle ( kaster mig over ham)  men kunne måske bare godt savne at han kastede sig over mig.

jeg har ikke problemmer med at tænde ham men han skal ikke distrahers af mobil eller tv for så mister han "lysten"  og jeg må indrømme det er hårdt  uden at følge sig afvist  når man følger sig som en hval. jeg ved at det er en over gang men vores problem er nok at han kan godt "leve" uden sex i længer tid hvor jeg har det svære med det. jeg elsker min mand rigtig meget og når vi er sammen er det dejligt.

jeg ved at tingne ændre sig når først jeg har født og heldig vis er det snart så lad os bare håbe det bliver beder

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.