juhu... endelig lidt fremgang.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

820 visninger
9 svar
0 synes godt om
23. april 2010

Mor til Frederic og Freya

We ha...

Men det måtte jo også komme, Frederic fylder jo snart 20 mdr og har først nu set fremgang med min krop efter graviditet.

Syntes jeg nærmest har stået på hovedet for at smide de mange kg ekstra (14 kg)... At amme havde ingen effekt, så har trænnet sådan on og off. Gået sygmeldt med arm i gips - operation og endnu mere gips.

Skulle trække i arbejds tøj her i onsdags, for første gang siden 10 feb og tænkte; ja så må jeg hellere ind og bede om et nr større i bukser - for passe dem troed jeg ikke jeg kunne... Og prøve dem før tid? uh nej...

Man halli hallo... Skal jo bruge bælte til dem nu, så lidt fedt må der da være røget af på sidebenene...

Plejer sjælendt at kigge i spejl når jeg har lidt tøj på, men her til morgen fik jeg lige øje på mig selv. Orv hvad... måtte lige tage et billede...

1. Taget før graviditet.

2. Selve dagen han skulle ud..

3. Nu 20 mdr siden han kom ud... En del vej endnu, men kommer aldrig ned på min start vægt...

De shorts jeg har på, på billed 1... Ja øh de kan kun komme op til næsten midt på låret...

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. april 2010

ivfmarie

Jeg synes sgu næsten du ser bedre ud nu - du har fået en lidt bedre røv, hvis du spørger mig

Men det er da bare SÅ godt gået - og så endda med gips arm. Flot!

Anmeld

24. april 2010

Vidunderligeunger

øh... du ser sgu da pisse hamrende godt ud??? 

Anmeld

24. april 2010

ivfmarie skriver:

Jeg synes sgu næsten du ser bedre ud nu - du har fået en lidt bedre røv, hvis du spørger mig

Men det er da bare SÅ godt gået - og så endda med gips arm. Flot!

taakk..

Det med den brede røv - ja det har du ret i.. Selv om han ikke kom ud den vaginale vej - kom de brede hofter altså alligevel.

Mange i familie har også sagt at det klæder mig at have det mere sul på kroppen.... Mere moderligt...

Har 'kun' styrke trænet og været med på de hold hvor man ikke skal være så meget på hænderne, så som step - mave/baller/lår - harmoni osv. At svede igennem på maskinerne ville jeg ikke, for de ville ikke give mig gips med lynlås ... Så det var med plastik pose og tape, men det fik vi også en del sjov ud af i omklædningen...

Anmeld

24. april 2010

BlyViol skriver:

jah... er da på vej...

Begynder på mandag i mit arbejde igen - har været i aktivering derude - da jeg var for rask til at gå hjemme, men ikke rask nok til mit normale arbejde.. Har dog været ude at køre onsdag og fredag...

Så nu kører mine dage efter vores 9 ugers plan på arbejdet - så kan atter få faste trænings tider og hold jeg kan være med på.

We, håber at resultatet blot bliver bedre... Mere veltrænet og 'fast' er mit mål, vægten håber jeg så følger med.

De kloge siger jo at man ikke skal veje sig for tit og da slet ikke i start af træningen. For der binder kroppen mere væske - salt og sukker...

Anmeld

24. april 2010

BlyViol skriver:

Det med ribben kender jeg også alt til. Var ikke ret langt henne, før jeg måtte side skråt over alt...

Han lå sådan gennem hele graviditeten og hver gang jeg bukked mig ned, kunne jeg mærke hans hoved smutte på kanten af mine ribben....

Anmeld

24. april 2010

Vidunderligeunger

Mor til Frederic skriver:

jah... er da på vej...

Begynder på mandag i mit arbejde igen - har været i aktivering derude - da jeg var for rask til at gå hjemme, men ikke rask nok til mit normale arbejde.. Har dog været ude at køre onsdag og fredag...

Så nu kører mine dage efter vores 9 ugers plan på arbejdet - så kan atter få faste trænings tider og hold jeg kan være med på.

We, håber at resultatet blot bliver bedre... Mere veltrænet og 'fast' er mit mål, vægten håber jeg så følger med.

De kloge siger jo at man ikke skal veje sig for tit og da slet ikke i start af træningen. For der binder kroppen mere væske - salt og sukker...

ja det fik jeg også af vide da jeg lige inden jeg blev gravid begyndte at træne og løbe... jeg har ind til videre tager 8 kilo på og er i uge 34+5, så regner ikke med at det er kilo jeg skal af med, men en opstrammer

Anmeld

24. april 2010

Vidunderligeunger

Det med ribben kender jeg også alt til. Var ikke ret langt henne, før jeg måtte side skråt over alt...

Han lå sådan gennem hele graviditeten og hver gang jeg bukked mig ned, kunne jeg mærke hans hoved smutte på kanten af mine ribben....

det har hun gjort siden uge 20, så da jeg klagede første gang, sagde folk bare - jamen man kan jo ikke engang se du er gravid - øhh, nej men det MAN sgu mærke.. tsk 

Anmeld

24. april 2010

BlyViol skriver:

det har hun gjort siden uge 20, så da jeg klagede første gang, sagde folk bare - jamen man kan jo ikke engang se du er gravid - øhh, nej men det MAN sgu mærke.. tsk 

ei... var selv i uge 19 da de opdaged det og lige siden var de obs på det. Han vendte eller drejed sig aldrig, så har ikke prøvet at have den følelse af han slog koldbøtter osv..

Så han måtte ud ved pks.

Anmeld

24. april 2010

Vidunderligeunger

ei... var selv i uge 19 da de opdaged det og lige siden var de obs på det. Han vendte eller drejed sig aldrig, så har ikke prøvet at have den følelse af han slog koldbøtter osv..

Så han måtte ud ved pks.

hende her er livlig! hun kan godt flytte hovedet til midt på maven og under ribbenene, men der er der hun sidder mest... Ingen pks til mig  forhåbentlig...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.