Nybagt mor og ør af lykke:-)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

24. april 2010

LRJ

Tillykke med prinsen

og nøj hvor er han da bare lækker

Knus Lone

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. april 2010

Nanna1985

Stoooort tillykke med ham

Dejlige billeder

Anmeld

24. april 2010

Liljesilas

Bayze skriver:

Kære alle søde piger

Onsdag den 21. april kl. 5.26 i uge 41+3 blev det endelig min tur og jeg fødte den mest vidunderlige lille dreng. Jeg hyler allerede igen bare af at skrive dette! Jeg er simpelthen så ør af lykke at jeg ikke aner hvordan jeg skal sætte ord på det. Det er ti millioner milliarder gange større at blive mor end jeg i min vildeste fantasi havde forestillet mig

Jeg skal nok vende tilbage med en ordentlig FB på et tidspunkt, men det kan jeg slet ikke samle mig om lige nu

Mange kærlige hilsner

Tina

Ej hvor er han bare dejlig, og hvor er jeg tæt på tåre, når jeg ser dig skrive, at du er så lykkelig. Det er da så dejlig en besked at læse! Puha jeg glæder mig til den lykke

Anmeld

24. april 2010

CamillaSoefelt

Tillykke med guldklumpen..;0)

Anmeld

24. april 2010

Tina2

Bayze skriver:

Kære alle søde piger

Onsdag den 21. april kl. 5.26 i uge 41+3 blev det endelig min tur og jeg fødte den mest vidunderlige lille dreng. Jeg hyler allerede igen bare af at skrive dette! Jeg er simpelthen så ør af lykke at jeg ikke aner hvordan jeg skal sætte ord på det. Det er ti millioner milliarder gange større at blive mor end jeg i min vildeste fantasi havde forestillet mig

Jeg skal nok vende tilbage med en ordentlig FB på et tidspunkt, men det kan jeg slet ikke samle mig om lige nu

Mange kærlige hilsner

Tina

FANTASTISK Tina!!!!!!!!! Stort tillykke, hvor er jeg bare superglad!!! I ser fantastiske ud og ikke mindst det lille vidunder!!!

Kan forstå det hele gik superfint og det var jo bare skønt!!!! Jeg glæder mig til at høre din FB :-)

Stort, stort tillykke!!!!!!!

Kram Tina!

Anmeld

24. april 2010

Tina2

Bayze skriver:

Kære alle søde piger

Mange kærlige hilsner

Tina

FANTASTISK Tina!!!!!!!!! Stort tillykke, hvor er jeg bare superglad!!! I ser fantastiske ud og ikke mindst det lille vidunder!!!

Kan forstå det hele gik superfint og det var jo bare skønt!!!! Jeg glæder mig til at høre din FB :-)

Stort, stort tillykke!!!!!!!

Kram Tina!

Anmeld

25. april 2010

smokin

Bayze skriver:

Kære alle søde piger

Mange kærlige hilsner

Tina

eeeej hvor er I smukke - jeg hyler også så

Anmeld

25. april 2010

MyBaby

Ih, jeg bliver hellt rørt. Kæmpe stort tillykke igen - han er da bare fantastisk dejlig.

Jeg kan kun tilslutte mig din lykke. Her hos os kan vi næsten ikke rumme den lykke vores lille datter bringer med sig... :0)

Glæder mig rigtig meget til at læse din FB - og måske se flere dejlige billeder.... :0)

Kram Nina

Anmeld

25. april 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator

Åhhh hvor er det bare SKØNT Jeg kan godt huske følelsen, da vi fik Idun... Det kom virkelig bag på mig, HVORDAN det føltes. Men helt fantastisk. og skønne billeder

Glæder mig til en rigtig FB.

KRAM

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.