Frederic tæller til 2 og videoklip...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.127 visninger
6 svar
0 synes godt om
23. april 2010

Mor til Frederic og Freya

Ih vores store dreng.

19 mdr gammel og snakker i ét vandfald, selv dp er overasket over alle hans rene ord og sætninger.

Han kan rende hen til døren og hive i håndtaget; mig ud lege. Forklarer ham at vi jo lige skal have overtøj på først.

Han løber hen og tager begge hans sko og gemmer dem bag hans ryg. Kommer hen til mig og rækker mig den ene med ordene; mor - se - 1 sko. Hiver den anden sko frem og udbryder; se - 1 sko mere - 2 sko...

Når vi går ture og han ser noget der er 2 af (hunde - biler - traktore - cykler - tog osv) Er det; se 2 traktor med babu på taget (rotorblink)...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. april 2010

Lærke & Lucas

Hvor er han skøn

Anmeld

23. april 2010

Gellan

nååååh, hvor er han sød og nuttet En rigtig kær lille gut

Anmeld

23. april 2010

Gellan skriver:

nååååh, hvor er han sød og nuttet En rigtig kær lille gut

Takk... syntes tiden går alt forstærkt - pyh der sker meget lige for tiden...

Han har dog i mellemtid lært at sige gravko og kan næsten sige rendegraver... Han har en fra bruder og den bliver hevet frem hver dag og han viser den jo har 2 skovle....

Anmeld

24. april 2010

Gellan

Mor til Frederic skriver:

Takk... syntes tiden går alt forstærkt - pyh der sker meget lige for tiden...

Han har dog i mellemtid lært at sige gravko og kan næsten sige rendegraver... Han har en fra bruder og den bliver hevet frem hver dag og han viser den jo har 2 skovle....

Hahaha, hvor søøød Min kærestes gudsøn er næsten hvar dag på besøg hos os, og han er 19 måneder gammel, og han skal hele tiden lege med rigtig værktøj, det der er lavet af plastik kan næsten ikke bruges. Og han kan sige skruetrækker, hammer, at slå som i og lignende (på færøsk, da er ordene ikke så svære at udtale ), plus alt andet. Og det er helt utroligt så godt de forstår det man siger til dem Så jeg kan godt følge dig i det, da du synes at det hele går for stærkt det hele. Det føles som om det var i går at han ikke kunne gå eller sige andet end babylyde. Man må bare nyde det så længe det varer

Anmeld

24. april 2010

Gellan skriver:

Hahaha, hvor søøød Min kærestes gudsøn er næsten hvar dag på besøg hos os, og han er 19 måneder gammel, og han skal hele tiden lege med rigtig værktøj, det der er lavet af plastik kan næsten ikke bruges. Og han kan sige skruetrækker, hammer, at slå som i og lignende (på færøsk, da er ordene ikke så svære at udtale ), plus alt andet. Og det er helt utroligt så godt de forstår det man siger til dem Så jeg kan godt følge dig i det, da du synes at det hele går for stærkt det hele. Det føles som om det var i går at han ikke kunne gå eller sige andet end babylyde. Man må bare nyde det så længe det varer

Så er de jo næsten lige gamle..

Her sagde han i dag campingbus.... Han lytter utrolig meget godt efter og kan efter få gange selv sige det - selv rent...

Anmeld

24. april 2010

Gellan

Mor til Frederic skriver:

Så er de jo næsten lige gamle..

Her sagde han i dag campingbus.... Han lytter utrolig meget godt efter og kan efter få gange selv sige det - selv rent...

Ja nemlig

Ja, det er helt utroligt så dygtige de er Jeg synes det er så sjovt hver gang han kommer med nye ord Og vi lærer ham også forskelligt, som er en del af en persons identitet. Hans farfar siger"nej2 med en nordø'isk færøsk dialekt, og det siger han så som en identitet til sin farfar. Og jeg har er mærkelig uvane med næsen, lidt svær at beskrive, men også det har han fundet ud af at lave.

De er altså noget så søde når de er i den alder og hvor de hele tiden lærer noget nyt

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.